Przetargi.pl
Remont i modernizacja pomieszczeń na IV piętrze budynku Przychodni w Przemyślu przy ul. Sportowej 6 wraz z adaptacja pomieszczeń pod potrzeby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie przy ul. Wierzbowej 14

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 35310 Rzeszów, ul. Wierzbowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 672 030 , fax. 178 672 037
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Wierzbowa 14
    35310 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 672 030, fax. 178 672 037
    REGON: 29111500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja pomieszczeń na IV piętrze budynku Przychodni w Przemyślu przy ul. Sportowej 6 wraz z adaptacja pomieszczeń pod potrzeby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie przy ul. Wierzbowej 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i modernizacyjnych pomieszczeń na IV piętrze w budynku Przychodni w Przemyślu przy ul. Sportowej 6 wraz z adaptacją pomieszczeń pod potrzeby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie położonych w Przemyślu obręb 207, oznaczonych jako działki ewidencyjne nr 341, nr 336, nr 334, nr 342, nr 343 i nr 333. Przedmiot zamówienia obejmuje: – inwentaryzację pomieszczeń wraz z oceną stanu technicznego – opracowanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania robót budowlanych, – uzyskanie niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień i opinii, – wykonanie robot na podstawie w/w dokumentacji, – przeprowadzenie niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do użytkowania. Roboty realizowane będą w oparciu o projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot, zgodnie z obowiązującymi przepisami: – Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2016 r. poz. 290 z późniejszymi zmianami) – Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robot budowlanych (Dz. U. NR 47 poz. 401) – Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 r. Nr 120 poz. 1126) – Wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, – Zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Przedmiot musi być wykonany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinno odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U z 2012 r., poz. 739). Dokumentacja projektowa realizowana będzie w oparciu o: – Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Z Dz. U. 2016 poz. 290 z późniejszymi zmianami) – Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2015 r., poz.1442) – Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 462) – Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach