Przetargi.pl
Remont i modernizacja istniejących pomieszczeń ZS Nr 3 w Międzychodzie wraz z zagospodarowaniem terenu

Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 64400 Międzychód, ul. 17 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 488 726 , fax. 957 482 430
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. 17 Stycznia 143
    64400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 488 726, fax. 957 482 430
    REGON: 21096734300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatmiedzychodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja istniejących pomieszczeń ZS Nr 3 w Międzychodzie wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest remont i modernizacja istniejących pomieszczeń ZS Nr 3 w Międzychodzie wraz z zagospodarowaniem terenu (budynek nr 2 i nr 3) w Międzychodzie na działce nr 1057/1 i 1057/2 przy ul. Dworcowej 18. Zakresem swym projekt obejmuje rysunki architektoniczno – budowlane, opisy techniczne, a także plan zagospodarowania ze wskazaniem budynku . Zakres robót dzieli się na: roboty rozbiórkowe, remont pomieszczeń o powierzchni około 176,30m2 ,docieplenie elewacji o powierzchni około 213,31m2 , termomodernizacja dachu o powierzchni około 346,35m2 , zewnętrzne utwardzenie terenu o powierzchni około 256,45 m2, wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji kanalizacyjnej, instalacji wodnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) dokumentacja projektowa, b) przedmiar robót. Realizacja zamówienia została podzielona na dwa etapy: 1. Etap I: wykonanie termomodernizacji dachów 2. Etap II: wykonanie pozostałych prac objętych zamówieniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5000.00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko - Sierakowskiego 57 9082 0005 0399 4168 2000 0420 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: na podstawie złożonego oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach