Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla 13
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8323001 do 5, 8330566 , fax. 015 8323575
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Schinzla 13 13
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax. 015 8323575
REGON: 00030238500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i modernizacja dwóch dźwigów typu SGA w Pawilonie Specjalistycznym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont i modernizacja dwóch dźwigów typu SGA w Pawilonie Specjalistycznym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki konieczne do spełnienia przez Wykonawców O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu w przypadku nie załączenia lub nie uzupełnienia wymaganych dokumentów i oświadczeń skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wymagania wobec Wykonawców 1. Wykonawca dla zmodernizowanych dźwigów wymaga zapewnienia serwisu gwarancyjno konserwacyjnego w okresie nie krótszym niż 36 miesiące, licząc od terminu dopuszczenia dźwigu do eksploatacji przez UDT. 2. W razie wystąpienia potrzeby naprawy dźwigów czas reakcji Wykonawcy w celu usunięcia usterek nie może być dłuższy niż 8 godzi od momentu otrzymania zgłoszenia 3. Wykonawca zapewni, iż usługi gwarancyjne realizowane będą w siedzibie Zamawiającego, a w przypadku braku takiej możliwości w siedzibie Wykonawcy, przy czym koszty transportu w okresie objętym gwarancją ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zapewni wymianę uszkodzonych podzespołów dostarczonego sprzętu na wolne od wad w okresie objętym gwarancją na koszt własny w przypadku 3 nieskutecznych napraw, bądź braku możliwości wykonania naprawy w określonym terminie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 8) parafowany projekt umowy, 9) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo, 10) oświadczenie o zgodności zamontowanego intercomu z normą PN-EN 81-28 11) oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy prospekt dźwigu i instrukcję w języku polskim w dniu odbioru dźwigu. 12) oświadczenie o akceptacji warunków serwisu gwarancyjno konserwacyjnego 13) oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej i zapoznania się z zakresem robót, 14) oświadczenie, że oferowany dźwig będzie wyprodukowany i zamontowany zgodnie z wymaganiami dyrektywy dźwigowej numer 95/16/WE
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wymiany dwóch dźwigów osobowych w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27.
Dodano: 2015-05-28 - Wybudowanie szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej.
Dodano: 2015-03-02 - zakup i montaż windy dla niepełnosprawnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - realizowanego przez Powiat Ostrowiecki jako zadanie pn.; Likwidacja barier w zakładach opieki zdrowotnej lub placówkach edukacyjnych w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania
Dodano: 2014-01-20 - Zaprojektowanie i wykonanie zewnętrznego podnośnika dla osób niepełnosprawnych przy budynku PUK ul. Młoda 28 w Kielcach
Dodano: 2013-12-06 - Wymiana dźwigu osobowego(demontaż istniejącego, dostawa i montaż nowego wraz z koniecznymi robotami ogólno - budowlanymi mającymi na celu dostosowanie istniejącego szybu do montażu nowego urządzenia dźwigowego), dla przewozu osób niewidomych w Zakładzie Aktywności Zawodowej PZN w Końskich ul. Krzywa 1.
Dodano: 2013-07-24 - zakup i montaż windy dla niepełnosprawnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II realizowanego przez Powiat Ostrowiecki jako zadanie pn.; Likwidacja barier w zakładach opieki zdrowotnej lub placówkach edukacyjnych w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania
Dodano: 2013-02-13 - Doposażenie istniejących wind zamontowanych przy kładce dla pieszych KŁ-1 wykonanej w ramach budowy drogi S-74 Wylot Wschodni z Kielc
Dodano: 2013-01-17 - Przebudowa budynku Remizy OSP w msc. Wola Murowana, Gmina Sitkówka - Nowiny, województwo świętokrzyskie - dostawa wraz z montażem platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych na wózkach
Dodano: 2013-01-16 - Doposażenie istniejących wind zamontowanych przy kładce dla pieszych KŁ-1 wykonanej w ramach budowy drogi S-74 Wylot Wschodni z Kielc
Dodano: 2012-12-13 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego
Dodano: 2012-06-29