Przetargi.pl
REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU ZAKŁADU OPIEKI ZROWOTNEJ W DRZYCIMIU.

Gmina Drzycim ogłasza przetarg

  • Adres: 86-140 Drzycim, ul. Podgórna 10
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3317079 w. 27 , fax. 0-52 3317079 w. 33
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drzycim
    ul. Podgórna 10 10
    86-140 Drzycim, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3317079 w. 27, fax. 0-52 3317079 w. 33
    REGON: 09235100900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzycim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU ZAKŁADU OPIEKI ZROWOTNEJ W DRZYCIMIU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty remontowo-modernizacyjne pomieszczeń Zakładu Opieki Zdrowotnej w Drzycimiu, przy ul. Dworcowej 20. Adres projektowanej inwestycji to dz.nr 293 i 294 w obrębie ewidencyjnym Drzycim, jednostka ewidencyjna Drzycim. Zakres ważniejszych robót remontowo-modernizacyjnych Zakładu Opieki Zdrowotnej obejmuje: - roboty budowlane (Przedmiot zamówienia obejmuje tylko roboty budowlane wewnątrz budynku) polegające na: * demontażu niektórych elementów stolarki drzwiowej i okiennej; * demontażu drewnianych ścianek - przepierzeń; * rozbiórce wybranych ścianek działowych; * wykonaniu nowych ścianek działowych; * wykonaniu i montażu nadproży żelbetowych monolitycznych nad otworami ścianek działowych; * zamurowaniu niektórych otworów okiennych i drzwiowych; * przebiciu otworu pod nowoprojektowane wejście do Zakładu Opieki Zdrowotnej; * poszerzeniu niektórych przejść i otworów drzwiowych do wymaganej szerokości minimum 90 cm; * obudowie istniejących pionów kanalizacyjnych płytą G-K; * układaniu, naprawie lub uzupełnianiu ubytków w płytkach ceramicznych; * wykonaniu gładzi gipsowych; * malowaniu gładzi gipsowych; - roboty sanitarne polegające na: * demontażu wybranych elementów wyposażenia instalacji wodno-kanalizacyjnej: umywalki, muszle ustępowe, bidet, zawory wodociągowe itp. * demontażu wybranych elementów wyposażenia instalacji centralnego ogrzewania - grzejniki; * demontażu części instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej i centralnego ogrzewania; * remoncie części instalacji wodno-kanalizacyjnej; * remoncie części instalacji centralnego ogrzewania; * remoncie części wentylacyjnej celem zapewnienia właściwej wentylacji wszystkich pomieszczeń; * montażu nowych elementów wyposażenia instalacji wodno-kanalizacyjnej: umywalki, muszle ustępowe, podgrzewacze wody itp. -roboty elektryczne polegające na: * demontażu wybranych elementów wyposażenia elektrycznego: oprawy oświetleniowe, gniazda wtyczkowe, gniazda telefoniczne itp. * demontażu części instalacji elektrycznej; * remoncie części instalacji elektrycznej; * remoncie części instalacji telefonicznej; * zmianie lokalizacji serwera; * montażu nowych elementów wyposażenia elektrycznego: oprawy oświetleniowe, gniazda wtyczkowe, gniazda telefoniczne itp.; * montażu kurtyn powietrznych przy wejściach do budynku. 2. Charakterystykę inwestycji oraz sposób jej prowadzenia zawierają załączniki do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opisy techniczne oraz projekt budowlany. Natomiast szczegółowe zestawienie robót do wykonania oraz ich ilość i zakres zawierają, stanowiące załączniki do SIWZ - przedmiary robót. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w częściach dotyczących robót budowlanych związanych z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia odnośnie branży budowlanej obejmuje tylko i wyłącznie roboty budowlane wewnątrz budynku. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy liczonych od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 4. PODWYKONAWSTWO: a. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części lub całości przedmiotu zamówienia przez Podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zleci Podwykonawcy wykonanie części przedmiotu zamówienia, Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, a także poda nazwy (firmy) proponowanych Podwykonawców. b. Wykonawca zobowiązuje się do koordynacji prac przez Podwykonawcę i ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł /słownie: czterytysiące złotych 00/100/. 2. Wadium należy wnieść przed terminem złożenia oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym , że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Osie O/Drzycim Nr 87 8169 1029 0000 0374 2000 0020 WADIUM WNIESIONE W PIENIĄDZU BĘDZIE SKUTECZNE, JEŻELI PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT ZOSTANIE ZALICZONE NA RACHUNKU BANKOWYM ZAMAWIAJĄCEGO 5. Wadium w innej formie należy złożyć w Urzędzie Gminy w Drzycimiu pok. nr 20 (u Pani Agnieszki Sadeckiej) do dnia 06.09.2010 r. do godz. 9:00. 6. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiajacy ponownie zażąda wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono na podstawie pkt 6 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający o terminie wniesienia wadium powiadomi odrębnym pismem. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzycim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach