Przetargi.pl
Remont i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Płośnicy

Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-206 Płośnica, ul. Dworcowa 52
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6968008 , fax. 023 6968005
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
    ul. Dworcowa 52 52
    13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6968008, fax. 023 6968005
    REGON: 00054089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Płośnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym obejmuje wykonanie: 1.1. wymianę pokrycia dachowego polegającą na wykonaniu robót dekarskich w zakresie: a) przemurowanie końcówek kominów cegłą ceramiczną na zaprawie cementowej, zakończenie czapką z betonu zbrojonego, otynkowanie - tynkami strukturalnymi w kolorze planowanej elewacji, b) wykonanie w konstrukcji dachowej wymiany pod konstrukcję okien dachowych i wyłazów, c) zabezpieczenie elementów drewnianych dachu (istniejących i projektowanych) środkiem impregnacyjnym metodą natryskową, wymiana punktowa poszycia dachu z desek, w miejscach gdzie deski porażone są przez szkodniki drewna, d) wykonanie izolacji z folii wysokoprzepuszczalnej, e) zamontowanie kontrłat i łat, f) ułożenie pokrycia z blachodachówki o trwałości minimum 30 lat w kolorze ceglastym wg wzornika producenta, g) zamontowanie w połaci dachowej od strony frontowej dwóch okien połaciowych o wymiarach 66x118 cm i dwóch włazów dachowych o wym. 45x55 cm oraz ławy kominiarskiej, h) wykonanie obróbek blacharskich: pas nadrynnowy, obróbki wiatrownic, obróbki koszy dachowych, obróbki kominów Uwaga: wymiana pokrycia dachowego w swoim zakresie nie obejmuje w niniejszym postępowaniu robót rozbiórkowych polegających na rozebraniu istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowo cementowych, rozebraniu rynien i obróbek blacharskich oraz utylizacji eternitu. Roboty te zostaną wykonane w ramach realizowanego przez Gminę Płośnica Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Płośnica przez wyłonionego do tego celu Wykonawcę: ECO - POL Sp. z o.o 86-120 Pruszcz, ul. Dworcowa 9. Zgodnie z harmonogramem realizacji usuwania azbestu termin wykonania rozbiórki dachu został określony na 21.08.2013 r. 1.2. wykonanie remontu pomieszczeń w budynku urzędu gminy polegającego na wykonaniu: a) robót rozbiórkowych: demontaż podsufitek, podłóg; b) izolacji przeciwwilgociowych, c) warstw wyrównawczych pod posadzki, d) posadzek z paneli, e) robót tynkarskich i malarskich, f) wymiany stolarki drzwiowej, g) robót w zakresie instalacji sanitarnych, h) robót w zakresie instalacji elektrycznych Wykonanie remontu pomieszczeń w zakresie przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem dotyczy następujących pomieszczeń określonych w dokumentacji projektowej i w przedmiarze robót jako: pokój nr 3 (roboty rozbiórkowe, tynkarskie, instalacji elektrycznej) - szczegółowo określone w pkt 3 przedmiaru robót jako pomieszczenie 3 w dokumentacji projektowej, pokój nr 4 (roboty rozbiórkowe, tynkarskie, instalacji elektrycznej)- szczegółowo określone w pkt 4 przedmiaru robót oraz jako pomieszczenie 4 w dokumentacji projektowej, korytarz wejście nr 5 parter (wymiana stolarki drzwiowej) - szczegółowo określone w pkt 5 przedmiaru robót oraz jako pomieszczenie 5 w dokumentacji projektowej, piętro pokój nr 10 (roboty rozbiórkowe - posadzkowe) - szczegółowo określone w pkt 9 przedmiaru robót oraz jako pomieszczenie 10 w dokumentacji projektowej, piętro pokój nr 11 sekretariat (roboty rozbiórkowe - posadzkowe) - szczegółowo określone w pkt 10 przedmiaru robót oraz jako pomieszczenie 11 w dokumentacji projektowej, piętro pokój nr 12 Gabinet Wójta (roboty rozbiórkowe - posadzkowe) - szczegółowo określone w pkt 11 przedmiaru robót oraz jako pomieszczenie 12 w dokumentacji projektowej, piętro łazienka nr 13 (roboty rozbiórkowe, roboty murarskie, roboty hydrauliczne) - szczegółowo określone w pkt 12 przedmiaru robót oraz jako pomieszczenie 13 w dokumentacji projektowej, piętro korytarz nr 15 przy klatce schodowej (roboty rozbiórkowe-posadzkowe) - szczegółowo określone w pkt 13 przedmiaru robót oraz jako pomieszczenie nr 15 w dokumentacji projektowej, piętro korytarz nr 15 a (roboty rozbiórkowe - posadzkowe) - szczegółowo określone w pkt 14.1 przedmiaru robót oraz jako pomieszczenie 15 w dokumentacji projektowej, strych (roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe) - szczegółowo określone w pkt 14.4 przedmiaru robót), Zakres zamówienia szczegółowo określają: Załącznik nr 1: Dokumentacja projektowa; Załącznik nr 2: Szczegółowe Specyfikacje techniczne, Załącznik nr 3: Przedmiary robót. Uwaga: Z dokumentacji projektowej i przedmiaru robót należy wybrać zakres zgodny z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego w pkt 4.2. SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na: Część 1 pn. Wymiana pokrycia dachowego - zgodnie z zakresem opisanym w pkt 4.2. podpunkt a)SIWZ, Część 2 pn. Remont pomieszczeń w budynku urzędu gminy - zgodnie z zakresem opisanym w pkt 4.2. SIWZ podpunkt b). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część zamówienia bądź na całość zamówienia (na obie części).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530337
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : Na całość zamówienia: 3 713,10 zł; Na część 1 zamówienia pn. Wymiana pokrycia dachowego : 1 824,60 zł Na Część 2 zamówienia pn. Remont pomieszczeń w budynku urzędu gminy: 1 888,50 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.plosnica.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach