Przetargi.pl
Remont i modernizacja budynku Collegium Universum przy ul. Witolda Chodźki 1 w Lublinie (UM-ZP-262-15/17)

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20059 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 485 200 , fax. 814 485 201
  • Data zamieszczenia: 2017-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1
    20059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 485 200, fax. 814 485 201
    REGON: 28871600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja budynku Collegium Universum przy ul. Witolda Chodźki 1 w Lublinie (UM-ZP-262-15/17)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja budynku Collegium Universum przy ul. Witolda Chodźki 1 w Lublinie, określony w 3 zadaniach (ofertach częściowych): 1.1 Zadanie nr 1 – wykonanie robót remontowych budowlano-drogowych obiektu Collegium Universum przy ulicy Chodźki 1 w Lublinie Zakres robót obejmuje: - Zmianę kolorystyki budynku wraz z wymianą balustrad na balustrady ze stali nierdzewnej - Wymianę kostki brukowej wokół budynku - Wymianę płytek gresowych na daszek z płyt prefabrykowanych na murku oporowym w fosie - Zabezpieczenie dachu papą nad szybem windowym - Zlikwidowanie ognisk korozji i pomalowanie elementów stalowych na dachu - Wzmocnienie płyty oporowej pod ciągiem pieszym przy wejściu do klatki B od strony parkingu - Remont kanałów wentylacyjnych na dachu 1.2. Zadanie nr 2 – wykonanie robót remontowych budowlanych obiektu Collegium Universum przy ulicy Chodźki 1 w Lublinie Zakres robót obejmuje: - Malowanie ścian, sufitów, drzwi i futryn w Zakładzie Wirusologii - Malowanie ścian, sufitów, położenie glazury na filarach, pomalowanie drzwi i ościeżnic w Katedrze i Zakładzie Farmacji Stosowanej. - Malowanie pomieszczeń w Katedrze i Zakładzie Biochemii i Biologii Molekularnej - Malowanie pomieszczeń w Katedrze i Zakładzie Zdrowia Publicznego - Malowanie ścian, sufitów i drzwi z futrynami w Pracowni Kosmetologii i Medycyny Estetycznej - Malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu Nr 162 w Zakładzie Dietetyki Klinicznej - Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach Nr 025 i 026 w Wydawnictwie - Malowanie ścian i sufitu w holu głównym na II piętrze - Malowanie pomieszczenia Nr S-11 w Katedrze i Zakładzie Farmakognozji z Pracownią Roślin Leczniczych 1.3. Zadanie nr 3 – wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w branży elektrycznej polegających na modernizacji z wymianą istniejącego systemu sygnalizacji pożaru SSP, w obiekcie dydaktycznym Uniwersytetu Medycznego w Lublinie Collegium Universum, zlokalizowanym przy ulicy Chodźki 1 w Lublinie Zakres robót obejmuje: - Demontaż urządzeń, aparatów instalacji sygnalizacji pożaru w obiekcie, w skład której wchodzi między innymi dwie centrale pożarowe tyku ALFA 3800 (od kilkunastu lat system wycofany z produkcji, brak w produkcji części zamiennych), - Wymianę istniejących czujek dymu, - Wymianę ostrzegaczy pożarowych typu ROP, - Montaż dodatkowego oświetlenia awaryjnego, - Rozbudowę okablowania instalacji, - Programowanie systemu, - Testy systemu, - Dokumentację techniczną powykonawczą, - Pomiary kontrolne, - Instrukcje i szkolenie użytkownika 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1, nr 1.2 i nr 1.3 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45443000-4 Roboty elewacyjne 45442100-8 Roboty malarskie 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający przewiduje dla każdego zadania oddzielnie możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, na warunkach podobnych do zamówienia podstawowego, w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-om). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), i podania przez wykonawcę firm podwykonawców - zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI lit. A pkt 1 SIWZ. 10. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. 11. Przed przystąpieniem do realizacji umowy wynikającej z niniejszego przetargu, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 12. Obowiązek zatrudniania osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcy, a także podwykonawców i dalszych podwykonawców: wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. Dane osób wykonujących te czynności zostaną przedłożone Zamawiającemu zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych i 00/100 PLN), w tym: - w zakresie zadania nr 1: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych i 00/100 PLN), - w zakresie zadania nr 3: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 PLN). Szczegółowe wymagania dotyczace wadium zawarte są w rozdziale VIII SIWZ - Wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach