Przetargi.pl
Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej z nawierzchnią naturalną w Łużnej.(II postępowanie)

Gmina Łużna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-322 Łużna, Łużna 634
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3543922 , fax. 018 3543039
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
    Łużna 634 634
    38-322 Łużna, woj. małopolskie
    tel. 018 3543922, fax. 018 3543039
    REGON: 49189246900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej z nawierzchnią naturalną w Łużnej.(II postępowanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania jw. : Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej z nawierzchnią naturalną w Łużnej. Zakres rzeczowy Tabela elementów scalonych obejmująca działy : Lp. 1 Ogrodzenie boiska sportowego oraz ogrodzenie miejsc siedzących od płyty boiska, wykonanie dodatkowych miejsc siedzących. Lp. 2 Renowacja murawy i płyty boiska z drenażem. Przedmiar robót dla przedmiotu zamówienia : Ogrodzenie boiska sportowego oraz ogrodzenie miejsc siedzących od płyty boiska, wykonanie dodatkowych miejsc siedzących. Przedmiar poz. od 1 do 5 Renowacja murawy i płyty boiska z drenażem. Przedmiar poz. 6 do 16 Opis: Szczegółowy zakres robót oraz wymagania jakościowe materiału i sprzętu ,opis robót zawiera 1. Dokumentacja budowlana-szkice 2. Przedmiar robót 3. Zestawienie robocizny 4. Zestawienie materiałów 5. Zestawienie sprzętu 5. Zgłoszenie wykonywania robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 4500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ? 4.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ? 4.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; ? 4.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ? 5.1. W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.1. SIWZ należy przedłożyć: ? 5.1.1.wykaz min. dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem rodzaju robót, ich wielkości i wartości, dat wykonania i odbiorców robót - wg załącznika nr 3 do SIWZ; ? 5.1.2.dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 dokumenty, tj. referencje lub protokoły odbioru, potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych); ? 5.1.3. oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy - wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi, niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia (uprawnienia w zakresie kierowania: ogólnobudowlane, instalacji i urządzeń sanitarnych, cieplnych, elektrycznych) oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; ? 5.1.4.oświadczenie o posiadanym sprzęcie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ; ? 5.2. W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.2. SIWZ należy przedłożyć: ? 5.2.1.polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 50% wartości zamówienia wraz z dowodem opłacenia składki. Warunek ten spełni każdy Wykonawca, który przedstawi dokument świadczący o tym, że okres ubezpieczenia cywilnego obejmuje, co najmniej datę składania ofert, ale w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że przedłuży czas obowiązywania polisy na czas trwania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. ? 5.2.2.informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w wysokości minimum 100% wartości zamówienia. ? 5.3. W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.3. SIWZ należy przedłożyć: ? 5.3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ? 5.3.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu prowadzonej działalności lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ? 5.3.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ? 5.3.4. oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował oraz, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wg załącznika nr 8 do SIWZ. ? 5.3.5. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Gminy Łużna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach