Przetargi.pl
Remont i modernizacja 1.Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku 2. Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie w ramach realizacji projektu:1. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie 2. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2007-2013.

Urząd Gminy Łysomice ogłasza przetarg

  • Adres: 87-148 Łysomice, ul. Warszawska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (056) 678 32 22 , fax. (056) 678 32 22 w.23
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łysomice
    ul. Warszawska 8 8
    87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (056) 678 32 22, fax. (056) 678 32 22 w.23
    REGON: 00054250500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja 1.Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku 2. Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie w ramach realizacji projektu:1. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie 2. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji: a)Wiejskiego Ośrodka Społeczno - Kulturalnego w Zakrzewku b)Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego W Gostkowie Roboty remontowe i renowacyjne 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Remont i modernizacja Wiejskiego Ośrodka Społeczno-Kulturalnego w Zakrzewku: -pow. zabudowy -244,00 m? - pow. użytkowa -205,00 m? -kubatura - 830,00 m? a) ściany zewnętrzne nadziemia: -ścianka zabudowy przedsionka: z profili PCV, przeszklona z drzwiami -usytuowanymi centralnie, -ściany zewnętrzne ocieplone styropianem gr. 12 cm, metodą lekką np.: ATLAS, malowane farbami fasadowymi (silikonowymi), wg -projektu kolorystyki, b)stropodach: - stropodach ocieplić styropianem gr. 8 cm - pokrycie 2 x papa termozgrzewalna, c) Nadproża, podciągi: - nadproże nad otworem z belek stalowych (ceowniki 2[140) - podciąg w ścianie z wiatrołapu (hallu) z belek stalowych 2T220 (zgodnie z projektem) d) Ściany działowe: - ścianki działowe z gazobetonu gr. 12 cm, tynkowane, e) Posadzki: - posadzki w hallu i klatce schodowej - płytki gress - pozostałe posadzki: syntetyczne, bezspoinowe, f) Stolarka: - okna i drzwi zewnętrzne z PCV na wymiar otworó - drzwi wewnętrzne drewniane płytowe, g) Pozostałe roboty zgodnie z projektem, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi, oraz STWiOR. 2.2.Remont i Modernizacja Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie - pow. zabudowy - 257,62 m? - pow. użytkowa - 220,82 m? - kubatura - 1239,15 m? a) branża budowlana: - zamurowanie istniejącej wnęki przed wejściem głównym, za pomocą bloczków gazobetonowych gr. 24 cm, na zewnątrz obłożonych styropianem gr. 10 cm. - wydzielenie pomieszczeń sanitariatów, w tym dla niepełnosprawnych, przy pomocy ścianek działowych z cegły dziurawki gr.12 cm, - zmianę funkcji pomieszczenia sklepu na bibliotekę, - zmianę organizacji kotłowni, poprzez zamurowanie otworu bramy i umieszczenie drzwi zewnętrznych, oraz zamurowanie drzwi wewnętrznych Wszystko zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi. b) branża sanitarna: - wymiana instalacji wod.- kan. wewnętrznej wg projektu - wymiana instalacji c.o. na ogrzewanie elektryczne zgodnie z Projektem - wykonanie wentylacji zgodnie z projektem. c) branża elektryczna: - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz białym montażem, - montaż instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalacje elektryczne zasilające urządzenia grzewcze i wentylacyjne, - instalacje odgromowe budynku. Należy wykonać zgodnie z projektem, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi, oraz STWiOR. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, a na stolarkę okienną i drzwiową 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1)udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o podobnym zakresie jak w SIWZ (wykonane w ramach jednej lub dwóch umów) 2)potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do ZUS, lub KRUS. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1).Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o podobnym zakresie jak w SIWZ (dopuszczalne jest wykazanie realizacji dwóch zleceń w ramach jednej lub dwóch umów) z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach