Przetargi.pl
REMONT I KONSERWACJA ORAZ WYKONANIE ELEMENTÓW OGRODZENIA CMENTARZA CENTRALNEGO W SZCZECINIE, OD UL. KU SŁOŃCU - ETAP I

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka ogranizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I KONSERWACJA ORAZ WYKONANIE ELEMENTÓW OGRODZENIA CMENTARZA CENTRALNEGO W SZCZECINIE, OD UL. KU SŁOŃCU - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja oraz wykonanie elementów ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie, od ul. Ku Słońcu - etap I. Przedmiot zamówienia dotyczy: 1) remontu i konserwacji - przęsła 26A, 26 prim, 28, 29 i 110 - 113, 2) remontu i konserwacji oraz częściowego odtworzenia przęsła 26, 3) wykonania bramy wjazdowej i furty wejściowej - przęsło 26A i przęsło 26 prim, 4) wykonania furty wejściowej - przęsło 29. CPV: 45453000-7 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) prace remontowe i konserwatorskie - elementy ceglanych ogrodzenia: słupy i cokół, w tym m. in.: a) oczyszczenie powierzchni z nawarstwień powierzchniowych wodą pod ciśnieniem, b) oczyszczenie cegły z czarnych nawarstwień (trzy metody do wyboru), c) oczyszczenie powierzchni cegieł z farb metodą chemiczną, d) oczyszczenie cegły zabrudzonej zaprawą cementową metodą mechaniczną, e) usunięcie uszkodzonych i odspojonych fug metodą mechaniczną, f) usunięcie wtórnych uzupełnień oraz elementów mocno uszkodzonych metodą wykuwania nieniszczącego, g) dezynfekcja, h) uzupełnienie brakujących elementów ceramicznych zgodnie z układem oryginalnych elementów, i) uzupełnienie drobnych ubytków w elementach ceglanych, j) uzupełnienie fug pomiędzy elementami ceramicznymi i elementami z kamienia, k) wzmocnienie spękań zaprawy, l) przemurowanie słupków i cokołów odchylonych od pionu, ł) wymurowanie zniszczonych fragmentów muru w partii ceglanych elementów fundamentu od strony cmentarza, m) hydrofobizacja strukturalna cegieł, 2) prace remontowe i konserwatorskie - elementy metalowe ogrodzenia, w tym m. in.: a) demontaż elementów, b) oczyszczenie metalu z farby i nawarstwień korozyjnych metodą piaskowania, c) prostowanie elementów zdeformowanych, d) uzupełnienie brakujących fragmentów, e) wymiana blach w partii bram, f) naprawa zamków w bramach, g) ocynkowanie ogniowe przygotowanych elementów metalowych, h) pomalowanie farbą proszkową nawierzchniową, i) montaż elementów, j) uzupełnienie ubytków cegły w miejscach zamontowania konstrukcji metalowych, 3) prace remontowe i konserwatorskie - elementy tynkowe ogrodzenia, w tym m. in.: a) skucie starych tynków, oczyszczenie powierzchni ceglanych z zaprawy cementowej, b) wycięcie spoiny w cegle i uzupełnienie zaprawą, c) wykonanie odrzutki z zaprawy po uzupełnieniu fug, d) wykonanie warstwy wykończeniowej z tynku renowacyjnego, e) zabezpieczenie fragmentów muru przykrytych warstwą gruntu 4) prace nowoprojektowane: a) wykonanie bramy wjazdowej, b) wykonanie 2 sztuk furt wejściowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest - na własny koszt i we własnym zakresie - również do: 1) organizacji placu budowy i zaplecza socjalnego, 2) wykonania oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) zapewnienia bezpieczeństwa na placu budowy zgodnie z przepisami p.poż. i bhp, 4) zapewnienia dostawy wody i energii elektrycznej, 5) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 6) uporządkowania terenu po realizacji przedmiotu zamówienia, 7) przekazania Zamawiającemu atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, certyfikatów bezpieczeństwa aprobat technicznych, itp. na wbudowane materiały. 4. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 5. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga akceptacji Zamawiającego przed jej zawarciem, 3) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą, 4) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody Zamawiającego, 5) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, 6) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, która będzie stanowiła integralną część umowy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty z powodu: 1) braku lub wady dokumentacji projektowej lub wystąpienia konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na usunięcie braków i wad lub wykonanie dokumentacji zamiennej, spowoduje wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy; 2) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów; 3) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź; 4) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy; 5) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji; 6) zmiany stanu prawnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach