Przetargi.pl
REMONT I KONSERWACJA OGRODZENIA CMENTARZA CENTRALNEGO W SZCZECINIE, OD UL. KU SŁOŃCU - ETAP II

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2012-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I KONSERWACJA OGRODZENIA CMENTARZA CENTRALNEGO W SZCZECINIE, OD UL. KU SŁOŃCU - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie, od ul. Ku Słońcu - etap II. Przedmiot zamówienia dotyczy remontu i konserwacji fragmentów ogrodzenia od ul. Ku Słońcu - przy wschodnim skrzydle Bramy Głównej Cmentarza Centralnego - przęsła od nr 4 do nr 26 włącznie. CPV: 45453000-7 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) elementy ceglane i kamienne ogrodzenia - słupy i cokół, w tym m. in.: a) oczyszczenie powierzchni z nawarstwień powierzchniowych wodą pod ciśnieniem, b) oczyszczenie cegły i kamienia z czarnych nawarstwień (trzy metody do wyboru), c) oczyszczenie powierzchni cegieł i kamienia z farb metodą chemiczną, d) oczyszczenie cegły i kamienia zabrudzonych zaprawą cementową metodą mechaniczną, e) usunięcie uszkodzonych i odspojonych fug metodą mechaniczną, f) usunięcie wtórnych uzupełnień oraz elementów mocno uszkodzonych metodą wykuwania nieniszczącego, g) dezynfekcja, h) uzupełnienie brakujących elementów ceramicznych i kamiennych zgodnie z układem oryginalnych elementów, i) uzupełnienie drobnych ubytków w elementach ceglanych i kamiennych, j) uzupełnienie fug pomiędzy elementami ceramicznymi i elementami z kamienia, k) wzmocnienie spękań zaprawy, l) przemurowanie słupków i cokołów odchylonych od pionu, ł) przemurowanie zniszczonych fragmentów muru w partii ceglanych i kamiennych elementów fundamentu od strony cmentarza, m) hydrofobizacja strukturalna cegieł, n) zabezpieczenie elementów muru przykrytych warstwą gruntu, 2) elementy metalowe ogrodzenia, w tym m. in.: a) demontaż elementów, b) oczyszczenie metalu z farby i nawarstwień korozyjnych metodą piaskowania, c) prostowanie elementów zdeformowanych, d) uzupełnienie brakujących fragmentów, e) ocynkowanie ogniowe przygotowanych elementów metalowych, f) pomalowanie farbą proszkową nawierzchniową, g) montaż elementów, h) uzupełnienie ubytków cegły w miejscach zamontowania konstrukcji metalowych, 3) elementy tynkowe ogrodzenia, w tym m. in.: a) skucie starych tynków, oczyszczenie powierzchni ceglanych z zaprawy cementowej i wapiennej, b) wycięcie spoiny w cegle i uzupełnienie zaprawą, c) wykonanie obrzutki z zaprawy po uzupełnieniu fug, d) wykonanie warstwy wykończeniowej z tynku renowacyjnego, e) zabezpieczenie fragmentów muru przykrytych warstwą gruntu. 3. Wykonawca zobowiązany jest - na własny koszt i we własnym zakresie - również do: 1) organizacji placu budowy i zaplecza socjalnego, 2) wykonania oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) zapewnienia bezpieczeństwa na placu budowy zgodnie z przepisami p.poż. i bhp, 4) zapewnienia dostawy wody i energii elektrycznej, 5) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 6) uporządkowania terenu po realizacji przedmiotu zamówienia, 7) przekazania Zamawiającemu atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, certyfikatów bezpieczeństwa aprobat technicznych, itp. na wbudowane materiały. 4. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zawarcia umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 5. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego przed jej zawarciem, 3) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą, 4) Zabezpieczenie ewentualnych roszczeń podwykonawców wobec Wykonawcy i Zamawiającego z tytułu zawarcia umowy, będzie potrącone z faktury Wykonawcy i zatrzymane na koncie Zamawiającego do czasu wypłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia należnego podwykonawcy, 5) Zwrot zabezpieczenia nastąpi z chwilą udokumentowania przez podwykonawcę otrzymania wynagrodzenia zgodnie z umową, przekazanego Zamawiającemu w formie jego oświadczenia, 6) Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcy bezpośrednio na jego rachunek, na co Wykonawca wyraża zgodę, 7) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody Zamawiającego, 8) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, 9) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne, 10) Zapisy pkt 4), 5) i 6) powyżej nie znajdą zastosowania, o ile Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą za wykonane roboty dostarczy Zamawiającemu oświadczenie Podwykonawców o zapłacie na jego rzecz wymagalnych wierzytelności z tytułu robót zrealizowanych przez Podwykonawców. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zmianami), a także ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie przedmiotu umowy spowodowanej wprowadzeniem zmian do dokumentacji projektowej, 2) zmianie terminu zakończenia realizacji, 3) zmianie wynagrodzenia. 8. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian rozwiązań projektowych, bez których wykonanie przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe, bądź obarczone błędem, 2) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja będzie miała wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 3) wystąpi potrzeba uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę w wyniku wprowadzenia koniecznych, istotnych zmian w projekcie budowlanym, 4) wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy, a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 5) w trakcie wykonywania robót wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji i będzie to miało wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 6) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenia robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane, 7) w przypadku ograniczenia zakresu prac, np. w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia prac lub użycia innych materiałów, 8) w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia prac, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert, 9) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach