Przetargi.pl
Remont i konserwacja gruntowych dróg leśnych w Nadleśnictwie Wałcz na terenie leśnictw : Brody, Golce, Iłowiec, Strączno , Nakielno, Pluskota, Rudki, Międzyrzecze, Lubno

Nadleśnictwo Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2500894 , fax. 067 2582932
  • Data zamieszczenia: 2011-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wałcz
    ul. Kołobrzeska 1 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2500894, fax. 067 2582932
    REGON: 57006451800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/walcz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i konserwacja gruntowych dróg leśnych w Nadleśnictwie Wałcz na terenie leśnictw : Brody, Golce, Iłowiec, Strączno , Nakielno, Pluskota, Rudki, Międzyrzecze, Lubno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy remontu i konserwacji gruntowych dróg leśnych w Nadleśnictwie Wałcz na terenie leśnictw : Brody, Golce, Iłowiec, Strączno , Nakielno, Pluskota, Rudki, Międzyrzecze, Lubno. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w : Opisie robót- zał. nr 9 do siwz ; Wykazie dróg do remontu -zał. nr 10 do siwz, Zestawieniu dróg oraz mapach lokalizacji dróg do remontu i konserwacji -zał. Nr 12 do siwz Wymagania dotyczące robót: Jak podano w Opisie robót. zał. nr 9 do SIWZ i w Wymaganiach Zamawiającego zał. nr 13 do SIWZ. Zgodnie z załącznikiem nr 9 do siwz : Łączna długość dróg do remontu i konserwacji wynosi 10,95 km. Celem niniejszego opracowania jest wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych wyznaczonych odcinków dróg celem poprawienia konstrukcji i nawierzchni do przenoszenia obciążeń pojazdów wysokotonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego oraz udostępnienia terenów leśnych w razie zagrożenia pożarowego dla pojazdów i sprzętu gaśniczego. 2. Drogi w planie Istniejące drogi przebiegają na powierzchni leśnej. Na wszystkich odcinkach nawierzchnie dróg są w złym stanie technicznym, występują liczne koleiny, nierówności podłużne i poprzeczne, miejscami podłoże niestabilne. Szerokość dróg wynosi 4,0 m. Na wskazanych odcinkach, stan nawierzchni dróg kwalifikuje je do odbudowy, wzmocnienia materiałem obcym. Nie stwierdzono występowania wody gruntowej. 3. Cel i sposób realizacji 3.1 Odcinki konserwowane dróg szerokości 4,0 m: - profilowanie, - wałowanie, - usunięcie korzeni z powierzchni drogi, - uprzątnięcie terenu, - spadki poprzeczne obustronne (jezdnie) 3 %, - spadki poprzeczne obustronne (pobocza) 6 %. 3.2 Odcinki remontowane dróg szerokości 3,5 m: - wykonanie koryta z zagęszczeniem podłoża pod materiał stabilizacyjny, - dowóz kruszywa łamanego 0-63 mm i jego rozścielenie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - profilowanie, - wałowanie rozścielonego materiału wraz z poboczem 2x0.25m z gruntu rodzimego, - spadki poprzeczne (jezdnie) 3 %, - spadki poprzeczne (pobocza) 6 %, - dowóz kruszywa naturalnego i jego rozścielenie, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, - profilowanie, - wałowanie rozścielonego materiału wraz z poboczem 2x0.25m z gruntu rodzimego, - spadki poprzeczne (jezdnie) 3 %, - spadki poprzeczne (pobocza) 6 %, - dostawa kruszywa łamanego i kruszywa naturalnego w zakresie Wykonawcy, - uprzątnięcie terenu, 4. Warunki gruntowo-wodne Na podstawie wieloletnich obserwacji ustala się proste warunki gruntowe t.j.: zwierciadło wody gruntowej poniżej poziomu warstw konstrukcji nawierzchni drogi. 5. Technologia robót ziemnych Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normami branżowymi 6. Informacje końcowe. Remontowane i konserwowane odcinki dróg pokazano na rysunkach. Drogi pokrywają się z drogami istniejącymi. Wykonanie prac nie wymaga wycinki drzew. Niwelety dróg prowadzone są po terenie w celu zminimalizowania robót ziemnych. Odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni drogi spadkami podłużnymi i poprzecznymi w kierunku przyległego terenu. W obrębie wykonywanych prac drogowych brak uzbrojenia podziemnego. Teren budowy, to wewnętrzne drogi Nadleśnictwa, brak osób trzecich w najbliższym sąsiedztwie. Podczas robót nie powoduje się zajęcia terenu osób trzecich. Naprawy i konserwacje dróg spowodują poprawę bezpieczeństwa uczestników ruchu, nie mają wpływu na wielkość ruchu samochodowego. 7. Załączniki: - wykaz dróg do konserwacji i remontu w 2011 r., - przekroje konstrukcyjne, - mapy z wyszczególnionymi odcinkami dróg do konserwacji i remontu. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: -Przedmiot zamówienia wykonywany będzie wg zakresu rzeczowego określonego w Specyfikacji. -Terminy i kolejność wykonywania poszczególnych robót określane będą w zleceniach przekazania robót do wykonania. -Podstawą potwierdzenia odbioru ilościowo-jakościowego robót będzie zgłoszenie do odbioru oraz sporządzony protokół odbioru. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury.za wykonane przez Wykonawcę roboty. -Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na której wykonywane były roboty. -Strony dopuszczają redukcję zakresu zadań do wykonania a zmniejszone wynagrodzenie obliczone będzie w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy z uwzględnieniem ilości faktycznie wykonanych i odebranych robót. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; spełnienie wymagań określonych w SIWZ i we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa budowlanego. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz określić procentowy udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia; Informacje na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia należy zamieścić w Formularzu ofertowym; 2) Zamawiający może zgodnie z art. 6471 kc. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. Termin wykonania zamówienia; W terminie do dn. 15 grudnia 2011r. - przez co rozumie się zgłoszenie robót przez Wykonawcę do odbioru Zamawiającemu. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych; b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych; c) Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej; d) Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości nie przekraczającej 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego opisanego w niniejszej siwz; e)Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej; f)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu g) Zamawiający nie przewiduje wymagań , o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych; h) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00zł,(słownie: pięć tysięcy zł) na całość zamówienia. 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy; Bank: PKO BP O/Wałcz Nr rachunku : 25 1020 2847 0000 1102 0039 2027 z adnotacją wadium na remont i konserwację dróg. 4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5 Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6 Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego - I piętro, adres jak w pkt 1.1 8 Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela . 9 Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 10 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza . 11 Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy . 12 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 14 W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy - Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach