Przetargi.pl
Remont i dostosowanie pomieszczeń byłej Biblioteki Miejskiej na potrzeby biura Fundacji Wspierania Przedsiębiorczości Regionalnej w Gołdapi

Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości Regionalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Krzywa 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 615 19 04 , fax. 87 615 19 04
  • Data zamieszczenia: 2011-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości Regionalnej
    ul. Krzywa 5 5
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 615 19 04, fax. 87 615 19 04
    REGON: 79037657800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i dostosowanie pomieszczeń byłej Biblioteki Miejskiej na potrzeby biura Fundacji Wspierania Przedsiębiorczości Regionalnej w Gołdapi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i dostosowanie lokalu użytkowego nr 3 położonego w budynku nr 16 przy Placu Zwycięstwa w Gołdapi, w poziomie dolnym dawnej biblioteki (parter zgodnie z projektem, w terenie ok. 1/3 wys. w ziemi) o powierzchni użytkowej 219,30 m2, składającego się obecnie z ośmiu pomieszczeń, korytarza i wc. Stolarka okienna PCV i drewniana (pierwotna), stolarka drzwiowa drewniano - płytowa. Posadzki: gres, terakota, płytki PCV. Wykończenia ścian: malowanie emulsyjne. Lokal wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodną, kanalizacyjną, co. Standard wykończenia lokalu dostateczny Remont i dostosowanie pomieszczeń obejmuje wykonanie: a) ścianek działowych, tynków, podkładów, podjazdów dla niepełnosprawnych, b) remontu pomieszczeń, parteru, tynków, wymiany okien, c) podokienników, stolarki, rozbiórki, elewacji, d) remontu i wymianę białego osprzętu instalacyjnego. Budynek nr 16, w którym znajduje się lokal użytkowy nr 3, położony jest przy Placu Zwycięstwa w sąsiedztwie zabudowy wielorodzinnej i usługowej. W pobliżu znajdują się sklepy spożywcze i przemysłowe oraz różnego rodzaju usługi. Teren uzbrojony jest w sieć wodno - kanalizacyjną, co, energetyczną i telefoniczną. OPIS BUDYNKU Budynek mieszkalny wielorodzinny, parter kondygnacja usługowa i cztery pietra kondygnacji mieszkalnej, podpiwniczony, wybudowany w 1974 roku w technologii uprzemysłowionej: - fundamenty - żelbetowe, - ściany - konstrukcyjne murowane z betonu komórkowego oraz prefabrykowane, - stropy - prefabrykowane z płyt kanałowych, - schody - żelbetowe prefabrykowane, - dach - stropodach wentylowany, płaski kryty papą, - ściany działowe - z cegły, - tynki - cementowo - wapienne kat. III, - stolarka okienna i drzwiowa - typowo drewniana, - posadzki - płytki PCV, lastryko - klatka schodowa, - instalacje - wodociągowa, kanalizacyjna, elektryczna, co, cw, telefoniczna . Lokal wymaga remontu polegającego głownie na podniesieniu standardu wykończenia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlano - architektonicznym załącznik nr 8 do SIWZ, projekcie budowlanym - instalacji elektrycznych - załączniki nr 9 do SIWZ, przedmiarze robót - załacznik nr 10 kosztorysach ofertowych tzw. ślepych - załącznik nr 11, 12 do SIWZ oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki nr 13 i 14 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Na wykonane prace Wykonawca udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. W takiej sytuacji obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w Polskich Normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp.. Wszystkie materiały budowlane konstrukcyjne i wykończeniowe użyte przez Wykonawcę, muszą posiadać obowiązujące w Polsce świadectwa dopuszczenia, aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Zmiana użytych materiałów na inne niż określone w projekcie, może być dokonana jedynie w uzgodnieniu z autorem projektu i po akceptacji Zamawiającego. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywóz nieczystości itp.) ubezpieczenia budowy, utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót itp., ponoszenia opłat związanych z zajęciem pasa drogowego (chodnika) związanych z prowadzeniem prac budowlanych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 10.06.2011 r do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fwpr.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach