Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu ogłasza przetarg
- Adres: 11-440 Reszel, ul. Słowackiego 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 7529450, 7529456 , fax. 0-89 7529451
- Data zamieszczenia: 2013-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu
ul. Słowackiego 3 3
11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 7529450, 7529456, fax. 0-89 7529451
REGON: 00133846800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i częściowe ocieplenie elewacji głównego budynku (skrzydło północne) ZOZ przy ul. J. Słowackiego w Reszlu - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A) Remont elewacji głównego budynku szpitala zgodnie z projektem budowlanym i Programem prac konserwatorskich obejmujący: 1. Wymianę całkowitą tynków zewnętrznych i ich malowanie 2. Czyszczenie, uzupełnienie ubytków i remont ceramicznej (ceglanej) części elewacji. 3. Naprawa widocznych pęknięć i rys murów i gzymsu 4. Remont obróbek blacharskich gzymsu, fasad, wykuszy i innych wystających elementów elewacji 5. Naprawa i zabezpieczenie przeciwgrzybiczne i przeciwpożarowe elementów drewnianych, kukułek, okapu, daszków i innych elementów drewnianych elewacji B) Wykonanie ubytków instalacji odgromowej budynku oraz pomiarów elektrycznych instalacji odgromowej ponownie zamontowanej po demontażu w celu wykonania robót elewacyjnych. C) Wykonanie robót remontowych wewnątrz budynku i na zewnątrz wg przedmiaru nr II - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454400006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5.000,00 PLN, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną