Przetargi.pl
„REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ: PARTERU, I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU SGPZOZ W BŁONIU”

Samodzielny Gminny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Błoniu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Piłsudskiego 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 (22) 182 31 30
  • Data zamieszczenia: 2023-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Gminny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Błoniu
    Piłsudskiego 2/4
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. +48 (22) 182 31 30
    REGON: 014925425
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przychodniablonie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ: PARTERU, I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU SGPZOZ W BŁONIU”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU, I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU SGPZOZ W BŁONIU”Niniejsze zadanie polega w szczególności na:- pracach związanych z remontem przedmiotowych przestrzeni, uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami ruchowymi jak i wzrokowymi- montażu instalacji klimatyzacji- przebudowie instalacji elektrycznej- montażu instalacji monitoringu wizyjnego- wyposażeniu w meble W ramach niniejszego zadania nie przewiduje się rozbudowy ani przebudowy obiektu kubaturowego.Zakres robót budowlanych stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje m. in. następujące grupy robót:- demontaż drzwi - demontaż parapetów- demontaż grzejników- montaż suchych zabudów: ścianek, sufitów i obudów- osadzenie nowych drzwi- wykonanie nowych posadzek z mikrocementu oraz z płytek gresowych- roboty wykończeniowe: licowanie ścian, malowanie pomieszczeń,- montaż okładzin ściennych- demontaż balustrad i poręczy renowacja i montaż- demontaż starych i montaż nowych urządzeń instalacji sanitarnych- demontaż starych i montaż nowych instalacji elektrycznych- dostawa wyposażenia – meble Podstawowe parametry budynku SGPZOZ w Błoniu na terenie którego będą przeprowadzane prace budowlane :• powierzchnię parteru = 27,77m2• powierzchnię I piętra = 321,94m2• powierzchnię II piętra = 12,18m2• kubaturę wewnętrzną parteru – 98,68m3• kubaturę I piętra – 963,86m3• kubaturę II piętra – 63,63m3• wysokość pomieszczeń parteru h=2600-3000mm• wysokość pomieszczeń I piętra h=3000mm• wysokość pomieszczeń II piętra h=3580mmPrace podzielono na 3 podstawowe etapy oraz 2 zadania do zrealizowania odnośnie remontu obiektu*:1. klatki schodowej,2. korytarzy poziomu +1,3. pomieszczeń higieniczno-sanitarnychoraz w tym dodatkowe zadania polegające na :- montażu klimatyzacji- wykonania systemu sterowania oświetleniem (DALI)* Zamawiający zastrzega sobie , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Specyfikacji Warunków Zamówienia ( SWZ ) możliwość rezygnacji z niektórych zadań do wysokości i w ramach posiadanych środków finansowych na niniejsze zadanie. Jednocześnie określa się minimalny poziom realizacji zadania, który stanowi wykonanie minimum 2 etapów oraz jednego zadania tj.: - remontu korytarzy poziomu +1 - remontu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz - montażu klimatyzacji ( po rozstrzygnięciu postępowania zamawiający przypisze właściwe etapy/zadania w umowie)Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ, na który składa się dokumentacja o której mowa w SWZ .Na dokumentację składają się w szczególności:- Projekt aranżacji wnętrz części pomieszczeń parteru, I piętra oraz klatki schodowej w budynku SGPZOZ w Błoniu obejmujący wszystkie etapy i zadania - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ( STWiORB ),- Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości:10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)1Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku:BANK PEKAO S.A; Nr konta: 37 1240 2164 1111 0000 3563 8850z adnotacją: ” Wadium GSPZOZ.2.2023 ”Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa a art. 97 ust 1 pkt 2 – 4 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Postanowienia odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące.Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 98 ust.1 i 2 ustawy Pzp.Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej ( art. 98 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp)Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 pkt 2 i 3 ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, oprócz pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące zatrzymania wadium.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowaw art. 112 ust.2 ustawy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu ( na podstawie zapisów w pkt 22 niniejszej SWZ, dotyczących podstaw wykluczenia )b) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej*Zamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową- w kwocie min. 300.000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej**a. wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - minimum 3 roboty budowlane, każde o wartości min. w wys. 700.000,00 zł brutto, polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych, w tym minimum jedna robota budowlana w której zastosowano system montażu kompaktowych, kompozytowych lub podobnych okładzin ściennych na podkonstrukcjach, w ilości nie mniejszej niż 200 m2Zamawiający zastrzega, że:w przypadku wskazania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu opublikowania się ogłoszenia o zamówieniu NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informację,- mając na uwadze treść art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji,gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym mowa powyżej musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczeniab. dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu, urządzeniami technicznymi (sprzętem i maszynami budowlanymi) w ilości nie mniejszej niż :1. Betoniarka wolnospadowa elektryczna - szt. 12. Frezarka elektryczna – szt. 23. Mieszarka – szt. 34. Rusztowanie kolumnowe stojakowe ramowe – szt. 15. Samochód dostawczy – szt. 16. Szlifierka-frezarka – szt. 1c. skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby:- minimum 1 kierownik budowy (koordynator robót) odpowiedzialny za kierowanie robotami budowlanymi, posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń,Wymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat stażu zawodowego po uzyskaniu w/w uprawnień budowlanychw/w specjalności, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,Dla osób/y odpowiedzialnych/ej za realizację zamówienia Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia budowlane / uprawnienia do projektowania odpowiadające wymienionym wyżej uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (t.j. Dz.U.2023.334) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U.2023.551).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach