Przetargi.pl
„Remont i adaptacja zabudowanej części nieruchomości położonej w Gostyninie przy ul. Ozdowskiego 1 A na Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Gostyninie z uwzględnieniem likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych”

Powiat Gostyniński ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Dmowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2357981 , fax. 024 2357985
  • Data zamieszczenia: 2020-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyniński
    ul. Dmowskiego 13
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2357981, fax. 024 2357985
    REGON: 61101531300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont i adaptacja zabudowanej części nieruchomości położonej w Gostyninie przy ul. Ozdowskiego 1 A na Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Gostyninie z uwzględnieniem likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych pierwszego piętra budynku Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych na potrzeby aranżacji Poradni Pedagogiczno-Psychologicznej wraz z opracowaniem dokumentacji technicznej dla instalacji elektrycznej i sanitarnej w zakresie ww kondygnacji budynku. Zamówienie będzie realizowane w budynku zlokalizowanym w Gostyninie przy ul. Ozdowskiego 1 A nr działki 3244/1, 3244/2 3244/3 3244/4 stanowiących jedną działkę budowlaną. W związku z planowaną adaptacją – przewiduje się demontaż i rozbiórki: • stolarki drzwiowej wraz z ościeżami we wszystkich pomieszczeniach, • okien (naświetli) na korytarzach, • ścianek działowych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych – zgodnie z rysunkiem R-01, • ścian dzielących pomieszczenia – zgodnie z rysunkiem R-01, • przyborów sanitarnych, osprzętu instalacyjnego (sanitarnego i elektrycznego), • okładzin ściennych z płytek, tapet i wykładzin podłogowych we wszystkich pomieszczeniach. W związku z planowaną adaptacją – przewiduje się wykonanie następujących prac: • zamurowanie otworów po naświetlach na korytarzach, otworach drzwiowych – z gazobetonu na cienką spoinę, wykonanie wyprawy tynkarskiej i warstwy wykończeniowej; • zamurowanie otworu pomiędzy projektowanym gabinetem dyrektora a salką szkoleniową – bloczkiem betonowym B20, kotwionym za pomocą perforowanych łączników murarskich co 2 spoinę do ściany żelbetowej korytarza; • wydzielenie sanitariatów ściankami w zabudowie lekkiej z płyt GK, z możliwością prowadzenia w nich instalacji wody i kanalizacji; Grubości i lokalizacja ścianek – zgodnie z oznaczeniami na rysunku R-02, Konstrukcja ścianki powinna być zamocowana do posadzki oraz stropu żelbetowego i płytowana na pełną wysokość pomieszczeń. Profile słupkowe mocować do stropu z zachowaniem kompensacji ugięć stropu. Ścianki wypełnić wełną mineralną grub. min. 5 cm. Wokół drzwi stosować profile drzwiowe, w miejscach mocowania przyborów sanitarnych – stosować stelaże podtynkowe typu slim. Styki płyt należy spoinować taśmą i masą szpachlową. • wykonanie ścianki z gazobetonu 12cm na cienką spoinę w toalecie dla niepełnosprawnych; ściankę należy zbroić kratowniczką lub prętem / bednarką co 4 spoinę i kotwić do ściany za pomocą kątowników perforowanych; • wykonanie ścianek systemowych WC (z płyty akrylowej lub z zabezpieczonej przeciwwilgociowo płyty HPL) w kolorze jasnym pastelowym; • poszerzenie istniejących otworów drzwiowych do szerokości min. 98cm; nad otworem należy zamontować niskie nadproże prefabrykowane z betonu lekkiego np. Czamaninek; • montaż nowej stolarki drzwiowej – na korytarz o szerokości przejścia 90cm do wszystkich pomieszczeń; projektowane drzwi – trzyzawiasowe, z ościeżnicą regulowaną, płycinowe, laminowane laminatem drewnopodobnym w jasnym kolorze – do uzgodnienia z użytkownikiem, łatwym w utrzymaniu czystości i odpornym na działanie środków chemicznych; Drzwi otwierające się na zewnątrz pomieszczeń (na korytarz) należy wyposażyć w samozamykacz ramieniowy (oznaczone „-s”); Drzwi do toalet i pomieszczenia porządkowego – wyposażone w podcięcie wentylacyjne (oznaczone „-w”) • montaż stolarki aluminiowej w klasie EIS60 do klatki schodowej; drzwi wyposażone w samozamykacz na skrzydle czynnym; • osadzenie belek z kształtownika ze stali St3S, profil podwójny IPE300, zabezpieczonych wełną Conlit 40mm do klasy R60, zgodnie ze wskazaniami na rysunku R-02. Zachować długość oparcia na murze min. 25cm. • wykonanie nowych okładzin ceramicznych / gładzi i powłok malarskich we wszystkich pomieszczeniach: o w pom. socjalnym, pomieszczeniu porządkowym – glazurą koloru białego, o powierzchni połyskującej: nad blatami roboczymi do spodu szafek; w strefie umywalek w postaci fartucha od poziomu posadzki do poziomu 2,0m oraz w odległości 60cm od umywalki, o w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych – ściany licować gresem szkliwionym w kolorach pastelowych do wysokości 2,0m od poziomu posadzki. o pozostałe ściany malować matowymi farbami lateksowymi lub dyspersyjno-krzemianowymi w I klasie odporności na szorowanie na mokro. Proponuje się stosowanie rozwiązań renomowanych producentów, np. Caparol CapaSilan, Kabe AkrylatexW itp. Z uwagi na przeznaczenie lokalu powinno się stosować farby o niskiej zawartości lotnych związków organicznych (VOC<10g/l). , W miejscu montażu płytek ściennych ścianki zabezpieczyć folią w płynie. Płytki kleić do ścian klejem elastycznym, spoinować fugą elastyczną odporną na wilgoć, zabrudzenia, grzyby i pleśnie., np. Ceresit CE40. Narożniki wewnętrzne wypełniać silikonem z atestem higienicznym w kolorze spoin ściany. • wyrównanie podłoża po skuciu płytek i wykonanie nowych podłóg z gresu w toaletach – płytki antypoślizgowe klasy R9, o niskiej nasiąkliwości. Płytki kleić klejem elastycznym, spoinować fugą elastyczną odporną na wilgoć, zabrudzenia, grzyby i pleśnie., np. Ceresit CE40. Narożniki wewnętrzne wypełniać silikonem z atestem higienicznym w kolorze spoin. • wykonanie nowych podłóg w korytarzach i salach wraz z cokolikami 10cm – podłogi z PCV grub. ok. 2-2,5mm, dopuszczonego do stosowania w placówkach edukacyjnych, np. Forbo Marmoleum Modular (płytki w 4 kolorach) lub • wykonanie pochylni w toalecie dla niepełnosprawnych – pochylnię uformować z wylewki cementowej 5cm na warstwie 6cm styropianu podłogowego. • Montaż nowych przyborów sanitarnych (misek ustępowych, pisuarów, umywalek, bezprogowego brodzika, zlewów) wraz z wyposażeniem: uchwytami i poręczami dla osób niepełnosprawnych, lustrami (w tym lustro uchylne w toalecie dla niepełnosprawnych), pojemnikami na ręczniki, bateriami z mieszaczem z ogranicznikiem temperatury. • Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych na przepustach instalacyjnych (projektowanych – wg opracowań branżowych i istniejących) – sanitarnych i kablowych w stropach nad kondygnacją 1 oraz parterem – kondygnacja, na której planuje się utworzenie Poradni powinna stanowić odrębną strefę pożarową. Przepusty i przejścia zabezpieczyć do klasy co najmniej EI60 (stropy, ściany klatki schodowej) przy użyciu mas ogniochronnych, opasek pęczniejących i kołnierzy. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji technicznej branży sanitarnej i elektrycznej. W ramach prac remontowych przewiduje się modernizację instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Wykonawcę branży elektrycznej: • montaż nowych opraw oświetlenia podstawowego we wszystkich pomieszczeniach i awaryjno-ewakuacyjnego na korytarzach, spełniającego wymagania ekspertyzy technicznej w zakresie zabezpieczeń przeciwpożarowych; • wykonanie instalacji przyzywowej w toalecie dla niepełnosprawnych; • wykonanie nowej instalacji gniazd wtyczkowych (ogólnych i dedykowanych); • wykonanie instalacji wyłącznika pożarowego dla kondygnacji; Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej w zakresie: - rozdzielni elektrycznej na piętrze wraz z wlz od rozdzielni głównej na parterze, doboru średnicy odpowiednich przewodów, - lokalizacji nowych opraw oświetlenia podstawowego we wszystkich pomieszczeniach i awaryjnego na korytarzach, spełniającego wymagania ekspertyzy technicznej w zakresie zabezpieczeń przeciwpożarowych, - lokalizacji instalacji przyzywowej w toalecie dla osób niepełnosprawnych, - lokalizacji gniazd wtyczkowych (ogólnych i dedykowanych), - lokalizacji wyłącznika pożarowego dla kondygnacji wraz ze schematem podłączenia, - opisu rodzaju zainstalowanych urządzeń. Dokumentacja techniczna w zakresie oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego, wyłącznika pożarowego dla kondygnacji musi zostać uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw p.poż. W ramach prac remontowych przewiduje się modernizację instalacji sanitarnych zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez wykonawcę branży sanitarnej: • wymianę poziomów i pionów centralnego ogrzewania (wymiana grzejników na nowe); • wymianę pionów i poziomów kanalizacji sanitarnej wraz z podłączeniem przyborów; • wykonanie nowych poziomów i pionów wody wraz z podłączeniem przyborów; • wykonanie nowej instalacji hydrantowej na kondygnacji. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji technicznej instalacji sanitarnej w zakresie: - tras pionów i poziomów centralnego ogrzewania, kanalizacji sanitarnej, wody zimnej i ciepłej, - miejsc montażu przyborów sanitarnych, - tras pionów i poziomów instalacji hydrantowej wraz z lokalizacją hydrantów, - opisu rodzaju zainstalowanych urządzeń. Dokumentacja techniczna w zakresie instalacji hydrantowej musi zostać uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw p.poż. Wszystkie instalacje (wodna, cieplna i elektryczna) zostaną opomiarowane. Uwagi: • Podczas prac malarskich należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie elementów instalacji. Wszelkie elementy wykończenia powinny być wykonane z materiałów niepalnych lub niezapalnych, niekapiących i nieodpadających pod wpływem ognia, jak również z materiałów niedymiących i niewydzielających toksycznych produktów podczas rozkładu termicznego. • Do wykonania prac wykończeniowych w lokalu stosować należy produkty renomowanych producentów (Atlas, Rigips, Knauf, Siniat, Ceresit, Mapei, itp.). Wszystkie produkty wbudowane w lokalu powinny mieć stosowne atesty, aprobaty i dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu robót do dostarczenia dokumentacji powykonawczej obejmującej: - pomiary elektryczne dot. działania p.poż wyłącznika prądu, natężenia oświetlenia awaryjno- ewakuacyjnego, pomiaru stanu izolacji przewodów, pomiaru wyłączników róznicoprądowych, pomiaru skuteczności sam. wył. zasilania, pomiaru natężenia oświetlenia ogólnego, - pomiar ciśnienia wody w hydrantach wewnętrznych, - badanie jakości wody z wewnętrznej instalacji wodociągowej, - atesty i certyfikaty na wszystkie wbudowane materiały i urządzenia. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U.2020.1333), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie oraz posiadać będzie niezbędne certyfikaty, normy lub aprobaty oraz będzie zgodny z normami obowiązującymi. Zamawiający informuje, że wynagrodzenie za przedmiot zamówienia ma charakter ryczałtowy i musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym wynikające wprost ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej jak również nie ujęte w ww. dokumentach, a niezbędne do wykonania umowy, w szczególności koszty wszelkich robót przygotowawczych, koszty opracowania dokumentacji technicznej i dokumentacji odbiorowej, koszty zagospodarowania placu budowy, koszty wykonania, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, koszty poboru prądu i wody, koszty opracowania dokumentacji technicznej i odbiorowej itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach