Przetargi.pl
Remont i adaptacja pomieszczeń w budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Mniowie

Gminny Ośrodek Zdrowia w Mniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-080 Mniów, ul. Centralna 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 37 37 003
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Zdrowia w Mniowie
    ul. Centralna 6 6
    26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 37 37 003
    REGON: 29042196900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja pomieszczeń w budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Mniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części pomieszczeń w budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Mniowie, położonych na I piętrze, z przeznaczeniem na gabinet ginekologiczny z kabiną higieniczno - sanitarną dla kobiet, gabinet położnej, a także przebudowę istniejących sanitariatów dla pacjentów, remont poczekalni i pomieszczenia porządkowego. Zakres prac obejmuje roboty budowlane i instalacyjne. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 4 do niniejszych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 1.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 2.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a)oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ), b)w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. a) i d); I.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. b): I.wykaz osób , które będą pełnić funkcje kierownicze, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. II.Wykaz zrealizowanych zadań potwierdzony referencjami. 2.Dokumenty, o których mowa w pkt 1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach