Przetargi.pl
Remont i adaptacja pomieszczeń stołówki i kuchni w budynku szkoły w Adelinie.

Urząd Gminy w Zabrodziu ogłasza przetarg

  • Adres: 07-230 Zabrodzie, ul. Wł. St. Reymonta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 757 12 28 , fax. 029 757 12 61
  • Data zamieszczenia: 2019-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Zabrodziu
    ul. Wł. St. Reymonta 51
    07-230 Zabrodzie, woj. mazowieckie
    tel. 029 757 12 28, fax. 029 757 12 61
    REGON: 55059700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zabrodzie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja pomieszczeń stołówki i kuchni w budynku szkoły w Adelinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja pomieszczeń stołówki i kuchni w budynku szkoły w Adelinie obejmujący wykonanie robót instalacji elektrycznych, robót budowlanych, robót sanitarnych. Roboty instalacji elektrycznej obejmują w szczególności: 1.Montaż rozdzielnicy ITG 2.Montaż opraw oświetleniowych 3.Montaż lamp oświetleniowych 4.Montaż gniazd 230V i 400V 5.Montaż wyłączników oświetleniowych i wyłącznika ppoż 6.Ułożenie kabli w listwach i kanałach elektroinstalacyjnych 7.Montaż listy elektroinstalacyjnej 8.Pomiary elektryczne Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1.Wykucie otworów w ścianach z cegieł 2.Postawienie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych 3.Montaż drzwi 4.Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych Roboty instalacji sanitarnych obejmują w szczególności wykonanie: 1.Instalacji wodociągowych 2.Białego montażu 3.Instalacji kanalizacyjnej sanitarnej 4.Montażu separatora
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony druk oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru; 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4) kosztorysy ofertowe. W terminie 3 dni, od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji na stronie internetowej dotyczących: 1) kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach - Wykonawca przekłada oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni ( zgodnie z art.26 ust. 2 Pzp) : - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanych lub wykonywanych co najmniej dwóch zamówień na roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na remoncie i adaptacji pomieszczeń o wartości co najmniej 200 000,00zł każda, - dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości 200 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach