Państwowy Instytut Wydawniczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-372 Warszawa, Foksal
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 22 826 02 01 , fax. 48 22 826 15 36
- Data zamieszczenia: 2017-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowy Instytut Wydawniczy
Foksal 17
00-372 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 48 22 826 02 01, fax. 48 22 826 15 36
REGON: 366421821 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury wpisana do rejestru MKiDN pon numerem: RIK 99/2017.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i adaptacja pomieszczeń Państwowego Instytutu Wydawniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu i adaptacji pomieszczeń Państwowego Instytutu Wydawniczego: (1) wysoki parter strona lewa wyższa oraz (2) salon wydawniczy, znajdujących się w budynku przy ul. Foksal 17, 00-372 Warszawa. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w: (1) PRZEDMIAR – Remont i adaptacja pomieszczeń PIW wysoki parter strona lewa wyższa – branża budowlana; (2) PRZEDMIAR ROBÓT – Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych; (3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; (4) Projekt budowlano-wykonawczy dla Inwestycji: „Remont i adaptacja pomieszczeń PIW”. (5) Rysunki. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali przed złożeniem ofert w niniejszym postępowaniu wizji lokalnej budynku, w szczególności w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących robót budowlanych, będących przedmiotem niniejszego postępowania. Niniejsze zamówienie jest pierwszym etapem robót budowlanych, planowanych przez Zamawiającego do wykonania w budynku przy ul. Foksal 17 w Warszawie. Zamawiający, stosownie do przepisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2017 r., poz. 60, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku. Powyższe dot. wykonawców będących przedsiębiorcami i prowadzących działalność gospodarczą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (bądź w takiej samej formie merytorycznej). Do Formularza oferty należy załączyć dokumenty wymagane w niniejszej SIWZ, tj.: a) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ; b) oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ; c) wypełniony (1) PRZEDMIAR – Remont i adaptacja pomieszczeń PIW wysoki parter strona lewa wyższa – branża budowlana; d) wypełniony (2) PRZEDMIAR ROBÓT – Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych; e) pełnomocnictwo, jeżeli oferta zostanie wniesiona przez pełnomocnika; f) odpis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający, że osoba lub osoby, które podpisały ofertę lub pełnomocnictwo były uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie podpisania oferty lub umocowania pełnomocnika w dacie wystawienia pełnomocnictwa; g) jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dot.: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, z późn. zm.) złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia]. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca, który złożył odrębną ofertę w stosunku do Wykonawcy, z którym należy do tej samej grupy kapitałowej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace remontowe w obiektach Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Studzieńcu
Dodano: 2023-08-11 - Prace remontowe w Obserwatorium Cerro Armazones (OCA) w Chile dla Centrum Astronomicznego im. M. Kopernika PAN w Warszawie
Dodano: 2023-02-08 - Prace remontowe w Obserwatorium Cerro Armazones (OCA) w Chile dla Centrum Astronomicznego im. M. Kopernika PAN w Warszawie
Dodano: 2022-12-13 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych oraz posadzki w budynku Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Świętojańska 5.
Dodano: 2022-11-08 - Modernizacja budynku NW Słupsk - w zakresie ścian zewnętrznych
Dodano: 2021-03-18 - Modernizacja budynku NW Słupsk - w zakresie ścian zewnętrznych
Dodano: 2020-11-19 - Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A”- Etap I – numer postępowania: 28/ZP/20
Dodano: 2020-08-07 - Wykonanie remontu pomieszczeń socjalno-biurowo-technicznych w Archiwum Próbek Geologicznych w Michałowie
Dodano: 2020-06-23 - PRZEBUDOWA BUDYNKU ZLOKALIZOWANEGO CYGÓW 60A CELEM DOSTOSOWANIA DO POTRZEB INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI PN. GMINNY ŻŁOBEK W POŚWIĘTNEM W RAMACH PROGRAMU „MALUCH +”
Dodano: 2020-06-16 - Remont budynku administracyjno – mieszkalnego w Słupsku przy ul. Nullo 6, w zakresie: remontu klatki schodowej, pomieszczeń mieszkalnych, ścian zewnętrznych wraz z izolacją ścian fundamentowych.
Dodano: 2020-05-25