Przetargi.pl
Remont i adaptacja istniejących pomieszczeń w budynku biurowo-produkcyjnym w Tolkmicku ul. Sportowa 1 na potrzeby Punktu Wyjazdowego Zespołu Ratownictwa Medycznego

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 146
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 055 2345547
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 055 2345547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja istniejących pomieszczeń w budynku biurowo-produkcyjnym w Tolkmicku ul. Sportowa 1 na potrzeby Punktu Wyjazdowego Zespołu Ratownictwa Medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Remont i adaptacja istniejących pomieszczeń w budynku biurowo-produkcyjnym w Tolkmicku ul. Sportowa 1 na potrzeby Punktu Wyjazdowego Zespołu Ratownictwa Medycznego 2.Przedmiot zamówienia opisany jest dokumentacją projektową opracowaną przez firmę ArchCom mgr inz. arch. Aneta Weichhaus ul. Grunwaldzka 2 bud. B3/C 82-300 Elbląg która stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 - Projekt budowlany wykonawczy- wielobranżowy 3. PRZEDMIARY ROBÓT stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1. i ust.2. Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust.1. - tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.1 SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych o wartości co najmniej 100 000 zł. każda polegających na remoncie i-lub przebudowie obiektów. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.3. SIWZ b. dysponowanie: kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej: - posiadającym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - wykształcenie minimum średnie kierownikiem robót branży instalacyjnej: - posiadającym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - wykształcenie minimum średnie kierownikiem robót branży elektrycznej: - posiadającym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych - będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - wykształcenie minimum średnie Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będący członkami właściwych izb samorządu zawodowego. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.4., 6.5. SIWZ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.1. SIWZ 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.6 SIWZ oraz oświadczeń Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 5.2)a. i 5.3). SIWZ przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wynikające z art.22. i art.24. Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU Nr 9 i 10 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na remoncie i-lub przebudowie obiektów, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ b) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt 5.2)a. SIWZ c) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - przedmiotowe dokumenty winny zawierać wszystkie informacje zawarte w wykazie d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt 5.2)a. SIWZ. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ b) W wykazie należy określić: - personalia osób przewidzianych do pełnienia obowiązków kierownika budowy i kierowników robót branżowych - liczbę lat doświadczenia zawodowego osób jw licząc od daty uzyskania przez nich stosownych uprawnień budowlanych - specjalność i zakres uprawnień budowlanych posiadanych przez osoby jw - dokumenty identyfikujące uprawnienia budowlane osób jw i ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzając spełnienie warunku podanego w pkt 5.2)b. SIWZ c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy wykaz Wykonawcy składają wspólnie 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymienionych w pkt 5.2)b. SIWZ, tj.: zaświadczenia o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B: Potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ: 7. Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2) Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU Nr 11 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach