Przetargi.pl
Remont i adaptacja gabinetu stomatologicznego w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Marii Konopnickiej w Ostrowie Wielkopolskim

Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, ul. Partyzancka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 736 64 41 , fax. 62 736 64 41
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
    ul. Partyzancka 15
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 736 64 41, fax. 62 736 64 41
    REGON: 69406600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja gabinetu stomatologicznego w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Marii Konopnickiej w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakresem remontu i adaptacji objęto istniejące pomieszczenie pomocnicze znajdujące się na parterze w budynku szkoły, które umożliwi prowadzenie działalności leczniczej polegającej na udzielaniu świadczeń zdrowotnych uczniom w zakresie gabinetu stomatologicznego. Ostateczny sposób aranżacji pomieszczenia należy ustalić z Inwestorem w oparciu o przewidziany program użytkowy oraz wytyczne dostawców poszczególnych urządzeń. Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty związane z wykonaniem podłóg i posadzek, c) roboty związane z wykonaniem ścian i sufitów, d) dostawę i montaż stolarki drzwiowej i okiennej, e) roboty instalacyjne (elektryczne, sanitarne, wodociągowe, grzewcze), f) wyposażenie m.in. szafki z blatem, roleta okienna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SIWZ pn. Ogólna charakterystyka obiektu i robót. Roboty wykonywane będą z materiałów własnych Wykonawcy. Wykonanie przedmiotu umowy uwzględniać musi dostawę i instalację wyposażenia gabinetu dentystycznego - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do wykonania prac niezbędnych do prawidłowego i należytego zainstalowania wyposażenia gabinetu w szczególności unitu z wyposażeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie H.1 niniejszej SIWZ – dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 3. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 49 1540 1173 2117 4000 3001 0004 z dopiskiem „Wadium robota budowlana - gabinet dentystyczny”. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, jego oryginał i kopię należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający zwrot oryginału wykonawcy. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 8. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wykonawca wniesie wadium w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, b) nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87, ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach