Przetargi.pl
Remont i adaptacja budynku komunalnego Osiedle Bielany 13 w Mikstacie celem utworzenia Klubu Seniora +

Miasto i Gmina Mikstat ogłasza przetarg

  • Adres: 63510 Mikstat, ul. Krakowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 310 091 , fax. 627 310 043
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mikstat
    ul. Krakowska 17
    63510 Mikstat, woj. wielkopolskie
    tel. 627 310 091, fax. 627 310 043
    REGON: 25085489500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikstat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja budynku komunalnego Osiedle Bielany 13 w Mikstacie celem utworzenia Klubu Seniora +
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest dostosowanie i adaptacja budynku komunalnego położonego na osiedlu Bielany 13 na potrzeby Klubu Seniora +. Obiekt położony jest na działce nr ewid. 1301/13 w Mikstacie. Zamówienie obejmuje przebudowę istniejącego budynku komunalnego mające na celu dostosowanie i adaptację budynku komunalnego na potrzeby Klubu Senior+ wraz z wyposażeniem pomieszczeń. Przebudowa obiektu zmierzać będzie do podziału dwóch istniejących pomieszczeń na mniejsze. Jedno pomieszczenie zostanie podzielone na pomieszczenie rehabilitacyjne, salę telewizyjną oraz salę dzienną. Drugie pomieszczenie podzielone zostanie na salę ćwiczeń oraz pomieszczenie biurowe. W miejscu istniejących pomieszczeń sanitarnych powstaną nowe pomieszczenia sanitarne dostosowane do aktualnych przepisów oraz pomieszczenie z aneksem kuchennym i szatnia. 1.1. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń budynku wynosi: Wiatrołap 1- 4,06 m2, Korytarz-14,89 m2, Kotłownia- 7,21 m2, Szatnia- 8,55 m2, Aneks kuchenny- 8,57 m2, Łazienka damska oraz dla niepełnosprawnych-10,03 m2, Łazienka męska - 1,80 m2, Łazienka męska – pisuar - 1,80 m2, Łazienka męska – ubikacja - 1,83 m2, WC – dla pracowników - 1,73 m2, Pomieszczenie socjalne 1-4,92 m2, Pomieszczenie socjalne 2 - 3,55 m2, Pomieszczenie rehabilitacyjne - 15,10 m2, Sala dzienna - 39,99 m2, Sala telewizyjna - 25,08 m2, Sala ćwiczeń - 34,38 m2, Pomieszczenie biurowe - 19,55 m2, Wiatrołap 2 - 1,42 m2. 1.2. Zadanie obejmuje także wyposażenie pomieszczeń: wyposażenie sali dziennej, wyposażenie pomieszczenia kuchennego, wyposażenie sali telewizyjnej, wyposażenie pomieszczenia rehabilitacyjnego oraz sali ćwiczeń, wyposażenie szatni, wyposażenie toalety damskiej i męskiej, wyposażenie pomieszczeń socjalnych, zgodnie z wykazem zawartym w dokumentacji projektowej. 1.3. Wytyczne dla branż 1.3.1. Budowlana W każdym pomieszczeniu pracy należy przewidzieć wentylacje (wg wytycznych na rysunku instalacji sanitarnych). Ściany i sufity pomalować dwukrotnie farbami emulsyjnymi w kolorze jasnym pastelowym. W pomieszczeniu z aneksem kuchennym ścianę nad blatem wyłożyć płytkami ceramicznymi. W pomieszczeniach sanitarnych ściany wyłożyć płytkami ceramicznymi do wys. min 220 cm. Posadzki w wc, szatni, pomieszczeniu z aneksem wykonać z płytek ceramicznych. Na ściany wyprowadzić z płytek cokolik (brudnik) w strefie połączenia ściany z posadzką. W pomieszczeniu biurowym, rehabilitacyjnym, sali dziennej, telewizyjnej oraz ćwiczeń podłogę wykonać jako wykładzinę pcv. W drzwiach do wc umieścić kratki wentylacyjne nawiewne. W pomieszczeniach z obniżoną wysokością tj. pomieszczenie rehabilitacyjne, sala dzienna, telewizyjna oraz ćwiczeń należy ocieplić sufit wełną mineralną o gr. 15 cm. Wszystkie materiały użyte do budowy i wykończenia obiektu muszą posiadać certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności lub odpowiednie aprobaty techniczne. 1.3.2. Sanitarna a) Sposób ogrzewania budynku nie zmienią się. Rozprowadzić nową instalację c. o. b) Wykonać nowy rozkład instalacji wodnej oraz kanalizacyjnej. c) W łazience zamontować miskę ustępową, prysznic oraz umywalkę. W aneksie kuchennym zainstalować zlewozmywak. d) Wentylacja: - nawiew powietrza do pomieszczeń poprzez nawietrzaki podokienne oraz poprzez kratki w drzwiach, - wywiew powietrza z pomieszczeń poprzez wentylatory mechaniczne dachowe oraz ścienne. Szczegółowe dane wg projektu instalacji sanitarnych. 1.3.3.. Elektryczna 1. Pomieszczenia należy oświetlić światłem elektrycznym zgodnie z normą PN-84/E-02033 – Oświetlenie wnętrz światłem elektrycznym. 2. Wykonać nowy rozkład instalacji elektrycznej. 3. Instalację elektryczną należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. 75 poz. 690). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, SIWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami udzielonymi na etapie postępowania przetargowego (o ile występują), przedmiarach robót oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie się przez Wykonawcę z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290), zawartą umową, przedmiarem robót, sztuką budowlaną i wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy O/Mikstat 72 9584 1063 2009 0900 0680 0003 z adnotacją „Wadium – Klub Senior+”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mikstat, ul. Krakowska 17, pok. nr 1 (Sekretariat) lub dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia zadano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz Oferty, sporządzony według treści wzoru Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) dowód wniesienia / wpłacenia wadium, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według treści wzoru Załącznika nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według treści wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ; 5) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 a i b. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1 a i b. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach