Przetargi.pl
Remont hydroforni - Stacji uzdatniania wody

Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Radzików
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7253715 , fax. 22 7253715
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
    Radzików
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 22 7253715, fax. 22 7253715
    REGON: 00007948000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdhar.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont hydroforni - Stacji uzdatniania wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie obiektów ujęcia wody i budynku stacji uzdatniania wody - hydroforni oznaczonej nr I.14.1 oraz infrastruktury towarzyszącej zlokalizowanej na ternie Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Radzikowie, położonej na działce nr ew. 10.6, 10.8 i 10.18, obręb IHAR Radzików. Remont - modernizacja ma być wykonana na bazie istniejącej i działającej Stacji uzdatniania wody. Rozpoczęcie remontu może nastąpić po uprzednimi rozwiązaniu przez Wykonawcę zagadnienia dostawy wody dla odbiorców w czasie prowadzonych robót remontowych. Modernizacja SUW wymaga wraz z wymianą urządzeń w budynku oraz w poszczególnych studniach i obiektach, wykonania nowych przyłączeń do hydroforni sieci instalacji kanalizacyjnych i ciepłowniczych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną i zgłoszoną do realizacji dokumentacją projektową, która obejmuje m. in.: - wykonanie remontu kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, - wykonanie remontu kanalizacji deszczowej oraz wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej, - wykonanie likwidacji starego i wykonanie nowego przyłącza cieplnego, - wykonanie prac remontowych budynku SUW oraz urządzeń technologicznie z nim związanych w tym remont obudowy studni głębinowych, - likwidację istniejącej budowli - zlokalizowanej obok hydroforni, pełniącej obecnie rolę pompowni II stopnia, - wykonanie monitoringu pracy instalacji, - odtworzenie powierzchni utwardzonych i terenów zielonych. 2.Wykonawca przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do: 2.1.Wykonania przedmiotu zamówienia według projektów, wytycznych zawartych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zastosowane materiały muszą być identyczne lub równoważne ze wskazanymi w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ, z zastrzeżeniem że proponowane materiały równoważne muszą zostać przedstawione na etapie składania ofert wraz z dokumentami potwierdzającymi ich równoważność i muszą uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru. 2.2.Odtworzenia nawierzchni chodników, placów i dróg w sposób dokładny, staranny i przywracający stan pierwotny. 2.3.Zachowania dbałości o stan techniczny strefy przyulicznej, utrzymanie czystości i porządku na terenie budowy. Wszelkie prace ziemne wykonywać z zachowaniem ostrożności aby nie uszkodzić jakichkolwiek kabli, przewodów i innych urządzeń podziemnych. Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać obowiązujące przepisy w zakresie bhp i p.poż.Teren robót musi być w sposób widoczny i prawidłowy oznaczony oraz oświetlony. 2.4. Wykonawca (Kierownika Budowy) zobowiązany jest do prowadzenia Dziennika budowy i Książki obmiaru. Zapisy ww. dokumentach budowy muszą być czytelne, dokładne, dokonane w dniu wykonania robót oraz potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. 3.W czasie remontu hydroforni należy zapewnić ciągłość w dostawie wody. W chwili odłączenia urządzeń istniejącej SUW, należy uruchomić na czas remontu tymczasową SUW, która zapewni dostawę wody wszystkim odbiorcom. Zapewnienie rozwiązań technicznych umożliwiających spełnienie zapisów niniejszego punktu spoczywa na Wykonawcy. Celem spełnienia wyżej wymienionego warunku, Oferent - Wykonawca dołączy do oferty opis proponowanego rozwiązania. 4.O ewentualnym braku wody należy powiadomić Inwestora z 2 dniowym wyprzedzeniem. Przerwa w dostawie wody nie może trwać dłużej niż 3 godz. 5.Wykonania zadania zgodnie z opracowanym projektem budowlanym i wykonawczym. 6.Przygotowania pełnej dokumentacji powykonawczej robót obejmującej m.in.: a. odzwierciedlenie wprowadzonych zmian do projektu jeżeli takie będą występować, b. wykonanie (zlecenie) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, c. załączenie do protokółu odbioru - przedłożenie Inwestorowi: wymaganych certyfikatów, atestów zastosowanych materiałów, świadectw (higieniczno - sanitarnych) o dopuszczeniu materiałów i urządzeń do stosowania w realizowanych warunkach, budynkach i obiektach, d. załączenie do końcowego protokółu odbioru przedmiotu zamówienia, protokołów z przeprowadzonych prób i badań na poszczególnych etapach robót wymaganych przez nadzór Inwestorski. e. przed rozruchem hydroforni - SUW należy wykonać badania bakteriologiczne próbek wody surowej i uzdatnionej. Do protokółu końcowego odbioru zalączyć protokóły z przeprowadzonych badań. f. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z opracowaniem zawartym w dokumentacji projektowej. Ewentualne rozbieżności w trakcie realizacji należy pisemnie uzgodnić z projektantem, inspektorem nadzoru i Zamawiającym. Na okoliczność przekazania obiektu Zamawiający powoła Komisję i zostanie spisany protokół odbioru. 7. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane. Natomiast na urządzenia i zamontowane materiał zostanie udzielona gwarancja zgodnie z terminem wskazanym - podanym przez producenta, jednak nie mniej niż 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznania się z terenem objętym remontem - modernizacją SUW. W tym celu Zamawiający umożliwi Wykonawcy zapoznanie się z terenem i istniejącą zabudową oraz urządzeniami obecnie działającymi. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z osobą wyznaczoną do kontaktów. Wizyty mogą się odbywać w dni robocze od godz. 7:00 do 15:00, od dnia ogłoszenia przetargu do dnia 29.05.2014 r. włącznie. 9.Inne informacje -aktualny stan urządzeń - sieci wodociągowej dostarczającej wodę ze SUW w Radzikowie: 9.1.Długość całkowita sieci 5.450 m. Dwie studnie głębinowe o głęb. 229,5 i 233 m., oddane do eksploatacji w 1989 i 2003 r., (pompy 13 kW, wydajność 60 m3.h); 9.2.Hydrofornia ze zbiornikiem bezciśnieniowym (retencyjnym o pojem. 150 m3, 3 hydrofory 4,5 m3); 9.3.Dobowe zużycie (średnio) wody: 150 m3, ciśnienie 2,8 - 4,2 bar); 9.4.Na odcinku sieci wodociągowej zlokalizowane jest 8 hydrantów DN 80 nadziemnych i 2 szt. DN80 podziemne oraz hydranty osiedla; 9.5.Serwis: stan obecny - obsługa własna, po remoncie (w okresie gwarancji) Stacja Serwisowa Wykonawcy. Przybycie ekipy naprawczej w ciągu czterech godzin od chwili tel. zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ SA IO. Warszawa nr 31203000451110000000315670 z dopiskiem: wadium IHAR - PIB. PN. 11.2014 5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) nastąpi po upływie terminu składania ofert, podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, a oferta takiego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą w związku z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdhar.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach