Przetargi.pl
Remont holu z rejestracją na parterze budynku Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu, ul. Łęczycka 24a

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
  • Data zamieszczenia: 2011-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont holu z rejestracją na parterze budynku Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu, ul. Łęczycka 24a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont holu z rejestracją na parterze budynku Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu, ul. Łęczycka 24a. Zakres prac obejmuje: 1. Demontaż drewnianej boazerii , uzupełnienie tynków i zagruntowanie - pow. 68,15 m2. 2. Wykucie z muru 5 drewnianych ościeżnic. 3. Wymianę skrzydeł drzwiowych z ościeżami 3 kpl ( szerokość zgodnie z wymogami dla osób niepełnosprawnych - pomieszczenie chirurga, rejestracji , rtg) wraz z wykonaniem nowych nadproży. Drzwi wewnątrzlokalowe, jednoskrzydłowe, fabrycznie wykończone, systemu PORTA lub równoważne kolorystycznie dopasowane do zamontowanych w wyremontowanej części Przychodni. 4. Obrobienie 4 ościeży płytami gips.- karton. 5. Zamurowanie 1 otworu drzwiowego, uzupełnienie tynku. 6. Wykonanie gładzi jednowarstwowych na ścianach - 169,235 m2 i na stropie - 48,23 m2 , zagruntowanie preparatami gruntującymi, przygotowanie podłoża pomalowanie. 7. Dwukrotne malowanie holu farbami emulsyjnymi - 217,465 m2. 8. Malowanie gabinetu zabiegowego na parterze - pow. 69,98 m2. 9. Malowanie lamperii zmywalną farbą akrylową na wysokość 1,60 m - pow. 70,56 m2. 10. Malowanie lamperii farbą zmywalną w poczekalni dla dzieci na I piętrze do wysokości 1,50 - pow. 68,4 m2. 11. Pomalowanie kraty metalowej do pomieszczenia rtg. 12. Uzupełnienie płytkami ściany w pomieszczeniu chirurga po wymianie drzwi. 13. Przygotowanie ( w tym szlifowanie) i zagruntowanie podłoża (lastryko) wraz z ułożeniem płytek gresowych antypoślizgowych w holu przychodni - pow. 97,718 m2 , zerwanie starego cementowego cokołu, wykonanie nowego cokołu wys. 10 cm wokół ścian holu z płytek ciętych - 40,10 mb. Posadzka z płytek typu gres porcellanato szkliwionych o parametrach zgodnych z normą PN-ISO 13006:2002 zał.G i PN-EN 14411:2005, PN-EN 176:1996 o nasiąkliwości wodnej E<0,5% grupa Bla, wym. 33cmx33cm , współczynnik antypoślizgowości R11, gat I, ścieralność PEI 4/2100, materiał posiadający certyfikat lub atest higieniczny do zastosowania w obiektach służby zdrowia, kolorystyka zgodna z posadzką w wyremontowanej części Przychodni , układana metodą zwykłą na klej. 14. Wymianę instalacji oświetleniowej: przewodów , puszek , włączników i opraw. 15. Zamontowanie 6 opraw oświetleniowych rastrowych oraz 2 zawieszonych między balkonem opraw świetlnych z blachy stalowej. Do wykonania instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych należy przyjąć ilość materiału zgodną z normami określonymi w KNR 5-08 dla instalacji podtynkowej w obiektach użyteczności publicznej i służby zdrowia. 16. Zamontowanie listew odbojowych z płyty MDF na ścianach w holu na parterze oraz w poczekalni dla dzieci na I piętrze - 167,55 mb. 17. Naprawę pokrycia dachowego nad wejściem do przychodni z wykonaniem obróbek blacharskich oraz dwukrotnym pokryciem papą termozgrzewalną. 18. Obudowę śmietnika na zewnątrz przychodni elementami stalowymi. Roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą zał. nr 1 do niniejszego opisu, sztuką budowlaną i zaleceniami producentów materiałów. Przedmiar robót, będący załącznikiem nr 2 do opisu przedmioty zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Wszystkie wyroby i materiały użyte przez Wykonawcę do remontu powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, być zgodne z Polskimi Normami, posiadać Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz posiadać Certyfikaty bezpieczeństwa. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca odpowiada za jakość i należyte wykonanie robót. 2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty ( podstawowe i dodatkowe) związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: - pomiary powykonawcze instalacji elektrycznej, - wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, - prawidłowe zabezpieczenie placu budowy. Remont prowadzony będzie w czasie funkcjonowania Przychodni. 3. Szczegóły dotyczące kolorystyki pomieszczeń , glazury i stolarki zostaną uzgodnione z użytkownikiem. UWAGA: W przypadku opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń, osprzętu, stolarki drzwiowej, itp. równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenia, osprzęt, stolarkę drzwiową itp. dopuszczone do stosowania w budownictwie takie, które spełniają wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w opisie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach