Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
- Data zamieszczenia: 2019-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
Aleja Jana Pawła II 15
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
REGON: 67022346800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont hali sportowej w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu hali sportowej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Pionkach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: 1) zadanie 1 - Wymiana nawierzchni wraz z malowaniem pól do gry 2) zadanie 2 - Zakup i montaż kotar dzielących halę 3) zadanie 3 - Malowanie ścian hali oraz zakup i montaż stojaka rowerowego Każdy z wykonawców będzie mógł złożyć ofertę na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań (minimum 1 zadanie, maksimum 3 zadania). 3. Szczegółowy opis obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie budowlanym Remontu hali sportowej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Pionkach - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 5. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu Prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami (w tym w szczególności w dokumentacji projektowej), 3) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 6. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 5 lat (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi) – dla każdego zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212225-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości 5.000,00 zł 2) dla zadania nr 2 w wysokości 2.000,00 zł 3) dla zadania nr 3 w wysokości 500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- .„Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie – etap 2”
Dodano: 2024-04-03 - Kompleksowa modernizacja budynku Centrum Kultury i Sportu w Karczewie.
Dodano: 2023-06-19 - Kompleksowa modernizacja budynku Centrum Kultury i Sportu w Karczewie.
Dodano: 2023-02-23 - Budowa nowej hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Goworowie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2022-08-16 - Remont głównego dachu Mławskiej Hali Sportowej w Mławie
Dodano: 2021-02-17 - Remont głównego dachu Mławskiej Hali Sportowej w Mławie
Dodano: 2021-01-27 - Budowa hali sportowej w Rusinowie
Dodano: 2020-09-30 - Budowa hali sportowej w Rusinowie
Dodano: 2020-08-26 - "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kampinosie"
Dodano: 2019-12-23 - "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kampinosie"
Dodano: 2019-09-13