Przetargi.pl
Remont hali sportowej przy ul. B. Prusa 6 w Siedlcach

Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Jana Pawła II 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 644 23 99 , fax. 25 644 23 99
  • Data zamieszczenia: 2012-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o.
    ul. Jana Pawła II 6 6
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 644 23 99, fax. 25 644 23 99
    REGON: 71045371700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont hali sportowej przy ul. B. Prusa 6 w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont hali sportowej przy ulicy B. Prusa 6 w Siedlcach. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia /ppkt. 3.2 SIWZ/. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej SIWZ służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania), - uzyskania akceptacji Zamawiającego. W ofercie należy przedstawić rodzaje wyrobów, materiałów (łącznie z atestami dopuszczającymi zastosowanie danego wyrobu, materiału do użytkowania w sportowych obiektach publicznych) które oferent zamierza zastosować przy wykonywaniu zamówienia. Wskazanie materiałów niezgodnych (nieposiadających dopuszczeń do użytkowania w sportowych obiektach publicznych) skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zainstalowanie dodatkowego oświetlenia hali sportowej w celu osiągnięcia natężenia światła min. 1000 lux (mierzone na wysokości 1 m od podłogi), dostosowane do wymogów Polskiego Związku Piłki Siatkowej, (dotychczasowe oświetlenie pozostaje bez zmian) 2) pozostałe roboty elektryczne - zamiana miejsc usytuowania tablic wyników (TWS-23 średnia + i TWS-11 mała) w miejsca wyznaczone przez Zamawiającego, - synchronizacja dwóch istniejących tablic: TWS-23 średnia + i TWS-11 mała, - oczyszczenie, wymiana sterownika tablicy TWS-11 małej, modernizacja oprogramowania, okablowanie - przeniesienie gniazda prądowego oraz podłączenie kontrolera tablicy TWS-23 średnia + - montaż światełek LED na obrzeżach tablic do koszykówki -z czterech stron, - synchronizacja oświetlenia LED na pulpicie sterującym 24-sekund z tablicą główną 3) sporządzenie projektu wykonawczego branży elektrycznej, do akceptacji Zamawiającego. 4) cyklinowanie i lakierowanie parkietu o pow. ok. 680 m2 z wyznaczeniem linii i pól dla boisk do siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej: - cyklinowanie parkietu po uprzednim uzupełnieniu ewentualnych ubytków i przyklejeniu ruchomych klepek, - przed przystąpieniem i podczas robót cykliniarskich należy zabezpieczyć wszystkie powierzchnie i elementy wyposażenia przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, - trzykrotne lakierowanie (1x podkład oraz 2x warstwa wierzchnia) lakierem do parkietów o wysokiej odporności na ścieranie i zarysowania, - lakier powinien posiadać atest na odporność na ścieranie i antypoślizgowość według Normy PN-EN 14904:2008, kolor półmat - malowanie linii boisk sportowych międzywarstwowo (podkład, lakier, linia, lakier), farbami odpornymi na ścieranie (boisko do siatkówki, koszykówki, piłki ręcznej ); malowanie linii przed tablicami do kosza, malowanie linii oraz boiska do piłki siatkowej, malowanie linii boiska do piłki ręcznej; kolorystyka zgodna z wymogami odpowiedniego związku piłkarskiego, - zastosowane materiały budowlane powinny posiadać atest higieniczny stosowalności w obiektach oświaty, certyfikaty, oceny higieniczne i aprobaty techniczne zastosowanych materiałów i wyrobów, 5) zmiana kolorystyki ścian ok.1100 m2: - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym (preferowane kolory ciepłe, jasne, pastelowe), - przed przystąpieniem do malowania należy zabezpieczyć podłogi oraz inne powierzchnie folią ochronna, - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, - skucie odstających tynków wraz z ich uzupełnieniem, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian farbą emulsyjną nieścieralną, zmywalną, - wygląd zewnętrzny - gładka, bez zacieków, - roboty można wykonywać przy użyciu pędzli lub aparatów natryskowych, 6) zakup i wymiana zestawu do gry w piłkę siatkową - 2 słupki z tulejami - wykonane z anodowanego stopu aluminium; słupek główny (owal 120 x 100) wykonany ze specjalnego kształtownika zapewniającego bardzo wysoką wytrzymałość na zginanie; teleskop słupka o przekroju okrągłym (fi) 90 służący do zmiany wysokości siatki; regulacja wysokości siatki oraz jej napinanie powinno odbywać się przez pokręcenie korbką przekładni umieszczonej wewnątrz słupka; zwarta budowa, brak wystających części, łatwość bezstopniowej regulacji wysokości siatki od 2 m do 2,55 m., pozwalająca zaszeregować słupki do klasy A wg EN 1271:1198 oraz oficjalnych przepisów zatwierdzonych przez FIVB, - montaż w podłodze tulei aluminiowych - 2 szt., do w/w słupków - osłony słupka naściennego: wykonana ze sztywnego stelaża okrytego pianką PUR; pokrycie zewnętrzne stanowi materiał PCV; osłona mocowana na rzepy, na jeden kpl. słupków należy zakupić dwie szt. osłon (1 szt. - 2 połówki osłon) - para antenek profesjonalnych, jednoczęściowych, z pokrowcem dł. 1,8 m. Norma FIVB, atest PZPS - profesjonalna siatka do siatkówki z polipropylenu - stanowisko sędziowskie - wykonane z rur aluminiowych, lakierowanych proszkowo; posiadające płynną regulację wysokości podestu dla sędziego, uchylne oparcie niebrudzące i antypoślizgowe stopki oraz kółeczka ułatwiające transport stanowiska ; wspornik z taśmami spinającymi, mocujący i stabilizujący stanowisko przy słupku do siatkówki (możliwość regulacji wysokości mocowania); wymiary stanowiska 600x650x2500 mm.; stanowisko powinno posiadać osłonę wykonaną z 5 cm pianki pokrytej materiałem np. typu poroflex, osłona stanowi ochronę dla grających zawodników 7) zakup i montaż dwóch tablic do koszykówki: - o wymiarach: 105x180 cm z włókna epoksydowego 17 mm, na ramie mocowane do ściany, - konstrukcja do koszykówki składana Lc=4400 + odciągi, - obręcz do koszykówki uchylna (sprężyny), profesjonalna; mechanizm uchylny z zastosowaniem sprężyn i prowadnic, - profesjonalna siateczka z polipropylenu na obręcz gr. 6 mm, np. HUCK, 8) zmiana położenia miejsca pracy sędziego, sekretarza, spikera 9) po wykonaniu robót należy doprowadzić halę do stanu pozwalającego na użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem (w tym m. in. mycie okien, poręczy, siedzisk). UWAGA: Zamawiający wymaga, aby cały oferowany sprzęt był fabrycznie nowy oraz posiadał wszystkie wymagane certyfikaty i atesty. Zamontowany sprzęt powinien posiadać dokumenty dopuszczające do użytkowania dostosowane do obowiązujących wymogów odpowiedniego związku piłkarskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 28 czerwca 2012 r. do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości 4 500- zł. (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Sposób udokumentowania wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 40 1440 1101 0000 0000 1324 9024 z dopiskiem Wadium na: Remont hali sportowej przy ulicy B. Prusa 6 w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu dokumentu sporządzonego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami) uznane jest przez Zamawiającego za oryginał; Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca składa w oryginale w siedzibie Agencji Rozwoju Miasta Siedlce ul. Jana Pawła II 6, pok. 208 w godzinach od 8.00 do 16.00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arm.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach