Przetargi.pl
Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu

ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 50-111 Wrocław, ul. św. Elżbiety 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
    ul. św. Elżbiety 3
    50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 932671448
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w gminnych lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych we Wrocławiu przy ulicy: K. Jagiellończyka 6/1, ul. Kaszubskiej 3/8, ul. I.L. Pereca 30/11.Zakres przedmiotu zamówienia w poszczególnych lokalach obejmuje:1) roboty murarsko-tynkarskie, podłogowe, posadzkarskie i okładzinowe, stolarskie, malarskie,2) roboty w zakresie instalacji sanitarnych wraz z konieczną wymianą osprzętu,3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z konieczną wymianą osprzętu,4) opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie ogrzewania etażowego z kotłem elektrycznym dwufunkcyjnym dla lokalu przy ul. K. Jagiellończyka 6/1,5) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego lokalu mieszkalnego w zakresie określonym w § 3 ust. 1 pkt 18) wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej w dalszej treści ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r.,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznejlub zawodowej.Odnośnie pkt 1 ppkt 2 Wykonawca musi wykazać, że:1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał prace remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne (sanitarne i elektryczne) zrealizowane w budynku lub lokalu mieszkalnym bądź użytkowym, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł, w ramach nie więcej niż dwóch umów.Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje umowy o szerszym zakresie niż wskazany powyżej, zobowiązany jest wskazać wartość robót żądanych przez Zamawiającego.2) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności, zgodne z aktualnym stanem prawnym. Osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika robót,3) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające projektowanie w tej specjalności, zgodne z aktualnym stanem prawnym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach