Gmina Biała Piska ogłasza przetarg
- Adres: 12-230 Biała Piska, Plac Adama Mickiewicza 25
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 4241350, 4241363 , fax. 0-87 4241351
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Piska
Plac Adama Mickiewicza 25 25
12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 4241350, 4241363, fax. 0-87 4241351
REGON: 79067149000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bialapiska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont gminnych budynków mieszkalnych. Zadanie pierwsze: Biała Piska przy ul. Mickiewicza 6, 20, 24, przy ul. Sienkiewicza 7, przy ul. Żeromskiego 4. Zadan - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont gminnych budynków mieszkalnych Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania: Zadanie pierwsze - remont gminnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Białej Piskiej przy ul.Mickiewicza 6, 20, 24, przy ul. Si - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum: łączna wartość wykonanych robót min. 250.000 zł. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. Formularz ofertowy może być złożony na jedno zadanie lub na dwa. (Załącznik nr 1 do SIWZ) (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie). 2. Formularz cenowy (załącznik 2a, 2b do SIWZ) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wskazanie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) oraz wymogami określonymi w § 3 ust.3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz.U. z 2004r. nr 150 poz. 1579) (Załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu (zakresu), inwestora, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Wymagane minimum: łączna wartość wykonanych robót min. 250.000 zł. (Załącznik nr 4 do SiWZ) (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz doświadczenie). 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt. 6.4, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ). 8. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wymagane jeśli Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy pomocy innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapiska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja hali sportowej ul. Niepodległości w Iławie.. Postępowanie znak: ZP.271.21.2016
Dodano: 2016-06-28 - Rewitalizacja hali sportowej ul. Niepodległości w Iławie. Postępowanie znak: ZP.271.17.2016
Dodano: 2016-04-20 - Przebudowa dachu na budynku sali gimnastycznej ZSZ im. Stanisława Staszica w Ostródzie przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2
Dodano: 2014-06-06 - Remont dachu budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Nidzicy
Dodano: 2014-05-04 - Remont dachu budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Nidzicy
Dodano: 2013-12-06 - Zabezpieczenie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej budynku internatu Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
Dodano: 2013-10-31 - Wymiana pokrycia dachowego budynków gimnazjum w Biskupcu
Dodano: 2013-08-07 - Remont budynków mieszkalnych z udziałem Gminy - Etap II z podziałem na 8 zadań
Dodano: 2013-06-21 - Budowa wiaty z paleniskiem
Dodano: 2013-03-12 - Remont pokryć dachowych w budynkach mieszkalnych i w budynku użytkowym stanowiących 100% własność Gminy Bisztynek uszkodzonych w wyniku nawałnicy z gradobiciem, która wystąpiła w Bisztynku dnia 04.07.2012r. z podziałem na: Zadanie I. Remont pokryć dachowych w 6 budynkach znajdujących się na ul. Reja, ul. Kajki, ul. Sienkiewicza, ul. Marii Konopnickiej Zadanie II. Remont pokryć dachowych w 4 budynkach znajdujących się na ul. Kościelnej, ul. Grodzkiej ul. Wojska Polskiego
Dodano: 2012-08-22