Przetargi.pl
„Remont Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niedalinie”.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 33092070700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niedalinie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego oraz ocieplenie stropodachu gr 21 cm, z wymianą obróbek blacharskich i orynnowania z blachy ocynkowanej, remont kominów oraz remont instalacji odgromowej. Ponadto należy dokonać remont w pomieszczeniach nr 12 i 19 w części Gminnego Ośrodka pomocy Społecznej w Niedalinie. W ramach remontu wewnątrz budynku zostaną wykonane m.in. następujące prace:  zeskrobanie farby,  gruntowanie powierzchni preparatami gruntującymi,  położenie gładzi gipsowych,  malowanie dwukrotne ścian, sufitów remontowanych pomieszczeń UWAGA! Kolorystykę ścian należy wcześniej uzgadniać z Zamawiającym. Uszczegółowienie i wybór kolorów w trakcie prowadzenia prac nie może być podstawą zwiększenia ceny ofert. 3.3 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie wszystkich robót budowlanych w zakresie szczegółowo określonym w Dokumentacji Projektowej (przedmiar robót, projekt wykonawczy - opis techniczny pkt. 4.6, 4.7, 4.8, specyfikacja techniczna ) dotyczącej remontu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niedalinie – ( dz.nr 125/6 obr. Niedalino) - (załącznik nr 1) 2) wykonanie robót budowlanych objętych zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (zaświadczenie BOŚ.6743.1111.2016.EJ) 3) wykonanie robót budowlanych, usług lub dostaw, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie wykonywania przedmiotu umowy (np. gdyby prace nie były wyraźnie wymienione w Umowie, jego załącznikach lub wykraczały poza szczegółowe wyliczenia czynności i prace w nich zawarte, ale które posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie wykonawca powinien był przewidzieć w świetle obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, jak również wiedzy technicznej i doświadczenia) 4) udzielenie gwarancji i rękojmi na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane Roboty oraz świadczenie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji, zgodnie z dalszymi postanowieniami Umowy; 5) udzielenie Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji; 6) wykonanie Zamówienia przy użyciu nowych wyrobów spełniających wymogi, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019r., poz. 266) oraz wymaganiom określonym w załącznikach do SIWZ dla materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru/Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do okazania w odniesieniu do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, a dla materiałów nieobjętych certyfikacją deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z właściwymi normami lub aprobatę techniczną. 7) Przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać i wykonywać polecenia osób sprawujących nadzór nad realizacją niniejszej umowy ze strony Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100). 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.171.2019”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 4. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach