Gmina Prudnik ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
- Data zamieszczenia: 2010-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
ul. Kościuszki 3 3
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
REGON: 00052652900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Gminnego Centrum Reagowania - roboty remontowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont Gminnego Centrum Reagowania w budynku Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3. Zakres zamówienia obejmuje układanie płytek na podłogach - 10,96 m2 i ścianach - 26,81 m2 oraz układanie wykładzin PCV - 146,55m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (cz.1-3) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem wykładziny winylowej homogenicznej prądoprzewodzącej w pracowni Instytutu Fizyki Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-04-01 - Remont korytarzy na I piętrze w budynkach A, B, D i łączniku - roboty posadzkowe
Dodano: 2013-05-17 - Remont holu głównego i Pawilonu A.
Dodano: 2013-01-10 - Remont holu głównego i Pawilonu A
Dodano: 2012-11-12 - Wymiana posadzek w pomieszczeniach WSZN im. św. Jadwigi
Dodano: 2012-09-17 - P/6/2012 Remont gabinetów lekarskich w przychodni
Dodano: 2012-02-08 - Remont korytarza na parterze budynku łącznika wraz z wymianą stolarki drzwiowej w rozbiciu na 2 samodzielne części
Dodano: 2012-01-17 - P/23/2011 Remonty sanitariatów na III piętrze w budynku głównym oraz chodników i schodów zewnętrznych przy Psychiatrii A i B
Dodano: 2011-08-03