Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 05-830 Nadarzyn, ul. Graniczna 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 739 42 06 , fax. 0-22 739 73 59
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
ul. Graniczna 4 4
05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
tel. 0-22 739 42 06, fax. 0-22 739 73 59
REGON: 01574897100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Usług Komunalnych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT GŁÓWNY SAMOCHODU STAR 1142 Z ZABUDOWĄ HAKOWĄ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont główny samochodu Star 1142 z zabudową hakową. 2. Remont ma obejmować: 1) wymiana zabudowy hakowej wraz z osprzętem na nową; 2) naprawa zawieszenia przedniego i tylnego (w tym wymiana resorów, amortyzatorów, łożysk); 3) wymiana tylnych opon; 4) naprawa układu kierowniczego (słabe wspomaganie); 5) naprawa układu hamulcowego (w tym wymiana poszczególnych elementów układu hamulcowego); 6) naprawa tylnego mostu (brak blokady); 7) kontrola wszytkich łożyskowań i w przypadku konieczności wymiana łożysk; 8) naprawa układu hydraulicznego; 9) naprawa układu pneumatycznego (wymiana przewodów, rurek, osuszaczy, zaworów); 10) regulacja zaworów; 11) uszczelnienie silnika; 12) wymiana końcówek wtrysków; 13) naprawa ogrzewania; 14) wymiana instalacji elektrycznej; 15) wymiana układu wydechowego; 16) wymiana przewodów gumowych i ciśnieniowych; 17) wymiana tylnych błotników; 18) wymiana skrzynki akumulatorów; 19) wymiana reflektorów przednich i lamp tylnych; 20) wymiana płynów eksploatacyjnych i filtrów; 21) piaskowanie i malowanie podwozia oraz przedniego zderzaka. 3. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 171 poz.1058) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w formularzu oferty. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 171 poz.1058) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w formularzu oferty. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe wykonywanie usług napraw powypadkowych oraz remontowych blacharsko - lakierniczych pojazdów służbowych eksploatowanych w KWP z s. w Radomiu i jednostkach jej podległych
Dodano: 2016-06-22 - Naprawa główna zabudów dwóch pojazdów bezpylnych
Dodano: 2016-04-04 - Naprawy, przeglądy i remonty pojazdów służbowych Zarządu Dróg Miejskich
Dodano: 2015-12-30 - Kompleksowe wykonywanie usług napraw powypadkowych oraz remontowych blacharsko - lakierniczych pojazdów służbowych eksploatowanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostkach jej podległych
Dodano: 2015-12-15 - Obsługa techniczna i naprawy bieżące samochodów różnych marek oraz marki Mercedes, będących własnością i użytkowanych przez MSZ; znak: BDG.741.70.2015
Dodano: 2015-11-19 - Usługi serwisowe samochodów służbowych Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2015-11-12 - Przeglądy i naprawy pojazdów służbowych SPZZOZ w Żurominie
Dodano: 2015-09-23 - Usługi serwisowe samochodów służbowych Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2015-02-25 - Obsługa techniczna oraz naprawy bieżące pojazdów samochodowych marki Mercedes, znak BDG.741.069.2014
Dodano: 2015-02-17 - Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe samochodów służbowych Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2015-01-22