Przetargi.pl
Remont fragmentu ul. Jatny wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Brennej

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont fragmentu ul. Jatny wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Brennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących inwestycję: a) Zadanie nr 1 - Remont fragmentu ul. Jatny (dł.ok.100 m) wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej, zakończonej wylotem brzegowym do potoku Jatny, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, opracowanymi przez firmę Usługi Projektowe mgr inż. Lech Marcisz ul. Pszenna 18, 43-300 Bielsko-Biała, stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. b) Zadanie nr 2 - Rozbudowa kanalizacji sanitarnej dz. 200mm PCW z przyłączem do budynku dz. 160mm PCW, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, opracowanymi przez firmę HYDRO- LINE PROJEKT Jacek Hyrnik ul. Polańska 147, 43-450 Ustroń. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) Zadanie nr 1 Opis zamierzenia budowlanego: - remont odcinka drogi wraz z remontem chodnika na długości ul. Jatny objętej inwestycją (odtworzenie w zakresie doprowadzenia do stanu istniejącego), - remont zjazdów oraz miejsc postojowych (odtworzenie w zakresie doprowadzenia do stanu istniejącego), - rozbiórka istniejącego fragmentu sieci kanalizacji deszczowej z wylotem do studni chłonnej, oraz wykonanie w jego miejsce nowej sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi, - wykonanie wylotu brzegowego kanalizacji deszczowej do potoku Jatny, - umocnienie dna i skarp potoku Jatny w miejscu projektowanego wylotu, - przegłębienie istniejącej sieci gazowej śr./c dn 50 stal i wymiana na rury PE klasy 100 typoszeregu SDR 11 RC dn 63mm o łącznej długości 9 m. (wg projektu branżowego), Powierzchnie projektowanych elementów: Nawierzchnie bitumiczne: - powierzchnia jezdni – 592 m2 - powierzchnie zjazdów – 22 m2 Nawierzchnie z kostki betonowej: - powierzchnia chodnika – 108 m2 Powierzchnia miejsc postojowych – 38 m2 Nawierzchnie z kostki integracyjnej: - powierzchnia pasów dla osób niewidomych – 5 m2 Nawierzchnie z kruszywa: - powierzchnia zjazdów – 10 m2 - powierzchnia pobocza – 92 m2 b) Zadanie nr 2 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCW SN8 dz.200x5,9mm – 63 mb, przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku z rur PCW SN8 dz 160x4,7mm – 17 mb + 7,0 mb, przykanalik. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne zadania – oferta wykonawcy musi dotyczyć obu zadań. 3. Standard i zakres wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy o/Bielsko – Biała nr 49 8111 0009 2001 0036 9950 0004, (Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy PZP. 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny w treści przelewu winny zawierać następujące określenie: „WADIUM - Przetarg na: „Remont fragmentu ul. Jatny wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Brennej”. 5. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, należy oryginał dokumentu zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy Urzędu tj. od wtorku do czwartku w godz. od 730 do 1530 , w poniedziałek 730 do 1630, w piątek w godz. 730 do 1430 ). 6. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodnością z oryginałem dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, a w przypadku gwarancji – kopię gwarancji również poświadczoną za zgodnością z oryginałem. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 1a do SIWZ. b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. d) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach