Przetargi.pl
Remont fragmentu ul. Jatny wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Brennej

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont fragmentu ul. Jatny wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Brennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących inwestycję: a) Zadanie nr 1 - Remont fragmentu ul. Jatny (dł.ok.100 m) wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej, zakończonej wylotem brzegowym do potoku Jatny, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, opracowanymi przez firmę Usługi Projektowe mgr inż. Lech Marcisz ul. Pszenna 18, 43-300 Bielsko-Biała, stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. b) Zadanie nr 2 - Rozbudowa kanalizacji sanitarnej dz. 200mm PCW z przyłączem do budynku dz. 160mm PCW, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, opracowanymi przez firmę HYDRO- LINE PROJEKT Jacek Hyrnik ul. Polańska 147, 43-450 Ustroń. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) Zadanie nr 1 Opis zamierzenia budowlanego: - remont odcinka drogi wraz z remontem chodnika na długości ul. Jatny objętej inwestycją (odtworzenie w zakresie doprowadzenia do stanu istniejącego), - remont zjazdów oraz miejsc postojowych (odtworzenie w zakresie doprowadzenia do stanu istniejącego), - rozbiórka istniejącego fragmentu sieci kanalizacji deszczowej z wylotem do studni chłonnej, oraz wykonanie w jego miejsce nowej sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi, - wykonanie wylotu brzegowego kanalizacji deszczowej do potoku Jatny, - umocnienie dna i skarp potoku Jatny w miejscu projektowanego wylotu, - przegłębienie istniejącej sieci gazowej śr./c dn 50 stal i wymiana na rury PE klasy 100 typoszeregu SDR 11 RC dn 63mm o łącznej długości 9 m. (wg projektu branżowego), Powierzchnie projektowanych elementów: Nawierzchnie bitumiczne: - powierzchnia jezdni – 592 m2 - powierzchnie zjazdów – 22 m2 Nawierzchnie z kostki betonowej: - powierzchnia chodnika – 108 m2 Powierzchnia miejsc postojowych – 38 m2 Nawierzchnie z kostki integracyjnej: - powierzchnia pasów dla osób niewidomych – 5 m2 Nawierzchnie z kruszywa: - powierzchnia zjazdów – 10 m2 - powierzchnia pobocza – 92 m2 b) Zadanie nr 2 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCW SN8 dz.200x5,9mm – 63 mb, przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku z rur PCW SN8 dz 160x4,7mm – 17 mb + 7,0 mb, przykanalik. 3. Standard i zakres wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy o/Bielsko – Biała nr 49 8111 0009 2001 0036 9950 0004, (Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy PZP. 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny w treści przelewu winny zawierać następujące określenie: „WADIUM - Przetarg na: „Remont fragmentu ul. Jatny wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Brennej”. 5. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, należy oryginał dokumentu zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy Urzędu tj. od wtorku do czwartku w godz. od 730 do 1530 , w poniedziałek 730 do 1630, w piątek w godz. 730 do 1430 ). 6. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodnością z oryginałem dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, a w przypadku gwarancji – kopię gwarancji również poświadczoną za zgodnością z oryginałem. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 1a do SIWZ. b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. d) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach