Przetargi.pl
Remont fragmentu drogi powiatowej nr 1332F ul. Międzychodzka w Pszczewie

Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, Skoki 21
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
    Skoki 21
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    REGON: 210466977
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont fragmentu drogi powiatowej nr 1332F ul. Międzychodzka w Pszczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie remontu fragmentu drogi powiatowej nr 1332F ul. Międzychodzka w Pszczewie.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, a także realizację usług / dostaw związanych z wykonywanymi robotami, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.2. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w województwie lubuskim, w powiecie międzyrzeckim, w gminie Pszczew, m. Pszczew, dz. ew. nr 257.3. Zakres inwestycji obejmuje remont dwóch odcinków drogi powiatowej nr 1332F w obrębie skrzyżowania z drogą gminną (ul. Żwirowa) oraz przy posesji nr 21 w m. Pszczew. Celem inwestycji jest poprawa stanu nawierzchni oraz poprawa warunków odwodnienia.Zakres inwestycji przedstawiono na projekcie zagospodarowania terenu Zakres robót: • frezowanie istniejącej nawierzchni;• rozbiórka istn. podbudową w celu wymiany uszkodzonych przykanalików • wymiana studzienek wpustowych, • wymiana zaniżonych krawężników, • oczyszczenie studzienek i przykanalików, • wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, • wykonanie warstwy wiążącej, • wykonanie warstwy ścieralnej,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – OPZ oraz Dokumentacja projektowa, w tym: projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 zł (tysiąc złotych 00/100).2. Pozostałe informacje dotyczące wniesienia wadium zawarte są w Rozdziale XV SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzujew powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, by Wykonawca: w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 1 zadanieo wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi lub ulicy w zakres, którego wchodziło wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – asfaltowej, SMA.• Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 ze zm.).Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach