Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg
- Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 095 7633294
- Data zamieszczenia: 2014-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
Al. Wolności 48 48
66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
tel. 095 7631130 w. 235, fax. 095 7633294
REGON: 21096676300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont fragmentu ciągu pieszego nad jeziorem Górnym w Gminie Strzelce Krajeńskie - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w zakresie wykonania i odbioru oraz rozbiórki elementów w ramach zadania: Remont fragmentu ciągu pieszego nad jeziorem Górnym w Gminie Strzelce Krajeńskie - etap II Zadanie realizowane w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013. Zakres zamówienia obejmuje remont fragmentu ciągu pieszego na odcinku: od km 1+109.238 do km 2+206.470 znajdującego się na działkach będących własnością Gminy Strzelce Kraj. obr. Licheń, nr ewid. gruntu 1/136, 1/134. Zmiana nr ewidencyjnego gruntu nastąpiła po nowym podziale gruntu z działki nr 1/122 Zakres prac obejmuje: -wymianę istniejącej nawierzchni z nawierzchni nieulepszonej (gruntowej) na nawierzchnię utwardzoną (mineralną), -zebranie humusu, -wykonanie nasypu, -wykonanie miejscowej wymiany gruntu, -wykonanie korytowania pod konstrukcje ciągu pieszego, -ułożenie i zagęszczenie warstw niezbędnych do wykonania ciągu pieszego, -powierzchniowe odprowadzenie wód deszczowych w przyległe tereny. Wszelkie nazwy własne użyte w treści SIWZ i załącznikach należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym treścią siwz. W myśl art. 30 ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Za równoważne Zamawiający uzna roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) o paramentach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w treści STWiOR oraz dokumentacji projektowej Roboty należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarem Robót. Materiały użyte do realizacji zadania muszą posiadać aprobaty techniczne, odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane - art. 30 ust. 2 ustawy - prawo zamówień publicznych - stosuje się odpowiednio oraz wymogom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wyceny robót należy dokonać wg załączonego przedmiaru robót. Wszystkie prace nie ujęte w przedmiarze a niezbędne do wykonania zadania należy wykonać. Pożądane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Wykonawca ma prawo do inspekcji i oceny terenu przyszłych robót i otoczenia przed złożeniem oferty. W związku z tym, że zakres prac jest realizowany na fragmencie ciągu pieszego dla lepszego zobrazowania całości remontu ciągu, który częściowo został zrealizowany a w przyszłości będzie kontynuowany, w dokumentacji przetargowej zamieszczono również cały projekt techniczny (zakładka - PT na remont całego ciągu pieszego). Natomiast szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zakładka - PT na remont etapu 2 fragmentu ciągu pieszego), przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgłoszenie rozpoczęcia robót. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie Zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 14.30 Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej, projekcie budowlanym i opisie technicznym. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz.907, 984, 1047 ze zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym np. wykonawca może zaoferować materiały o parametrach równych lub lepszych niż wskazane przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020 w Banku: Lubusko - Wielkopolski Bank Spółdzielczy. b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 11.2.a) rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ściechów dz. nr 188
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi - ul. Kolejowej w Bytomiu Odrzańskim (na odcinku od dworca PKP do skrzyżowania z ul. Topolową)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Kłosowej
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej relacji Krężoły-Obłotne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 dla operacji typu budowa lub modernizacja dróg lokalnych oraz budowę infrastruktury rowerowej na terenie MOF Zielonej Góry Gmina Sulechów, etap Sulechów-Krężoły-Obłotne-Kruszyna
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa ul. Piłkarskiej - etap II
Dodano: 2016-07-20 - Remont kapitalny nawierzchni brukowo - bitumicznej drogi powiatowej nr 1139F w m. Wełmice
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa drogi gminnej w Starym Kramsku - ciąg II-II
Dodano: 2016-06-23 - Remont drogi gminnej Nr 100238F - ul. Lipowej w Bytomiu Odrzańskim
Dodano: 2016-06-14 - Bieżące utrzymanie chodników oraz nawierzchni ulic na drogach gminnych na terenie miasta Nowa Sól w latach 2016 - 2017
Dodano: 2016-06-09 - Modernizacja drogi w Sierosławicach
Dodano: 2016-06-06