Przetargi.pl
Remont filii bibliotecznej nr 11, zlokalizowanej w Tychach, przy ul. Kopernika 3

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont filii bibliotecznej nr 11, zlokalizowanej w Tychach, przy ul. Kopernika 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla potrzeb zadania inwestycyjnego p.n.: ”Remont filii bibliotecznej nr 11,zlokalizowanej w Tychach, przy ul. Kopernika 3.” 2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania określony został w Projekcie budowlano – wykonawczym remontu pomieszczeń miejskiej biblioteki publicznej filii nr 11 w Tychach przy ul. Kopernika 3, autorstwa „MS BUDOWNICTWO” Marcin Szeremeta oraz w Projekcie wykonawczym nr AP-01/11/17 pn. Remont instalacji elektrycznej filia biblioteczna nr 11 ul. Kopernika 3 w Tychach autorstwa Zakład Usług Elektrotechnicznych mgr inż. Andrzej Pawłowski, które to projekty wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót do powyższych projektów stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - Roboty rozbiórkowe, - Roboty ogólnobudowlane, - Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej i sanitarne, - Remont instalacji elektrycznej, - Inne w tym: próby i sprawdzenia. 3. Do obowiązków wykonawcy należy również wykonanie remontu elektrycznej linii zasilającej bibliotekę (zgodnie z dokumentacją branży elektrycznej) na odcinku od tablicy głównej zlokalizowanej na klatce schodowej nieruchomości do lokalu bibliotecznego oraz usunięcie wszelkich ewentualnych szkód powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Po zakończeniu prac wykonawca powinien doprowadzić teren części wspólnej nieruchomości do stanu pierwotnego, a wszelkie koszty z tym związane obciążają wykonawcę. W celu pełnej kalkulacji kosztów Zamawiający pomocniczo dołącza uchwałę nr 8/2017 z dn. 05.01.2018 Wspólnoty Mieszkaniowej nr 45/V. 4. Do obowiązków wykonawcy należy uporządkowanie terenu robót po zakończeniu prac. Wspólny słownik zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane 45212330-8 Roboty budowlane w zakresie bibliotek 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45410000-4 Tynkowanie 45431000-7 Kładzenie płytek 45442100-8 Roboty malarskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 PLN); 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. 4 Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego (załącznik nr 1 do SIWZ), 1.2 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu (załącznik 2a do Siwz), 1.3 dowód wpłaty wadium, 1.4 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona 2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach