Przetargi.pl
Remont elewacji zewnętrznej i murów wewnątrz latarni morskiej w Jarosławcu

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 14502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji zewnętrznej i murów wewnątrz latarni morskiej w Jarosławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji zewnętrznej i murów wewnątrz latarni morskiej w Jarosławcu. 2.Do wykonania w/w zadania zgodnie z potrzebami Urzędu Morskiego w Słupsku przewiduje się wykonanie następujących robót: 2.1.dezynfekcję zabrudzonych i osłabionych murów latarni; 2.2.wzmocnienie lub podklejenie znacznie osłabionych historycznych cegieł i zapraw; 2.3.usunięcie z elewacji latarni lakieru poliestrowego (PE) z lica cegieł i spoin oraz resztek warstw bitumicznych; 2.4.usunięcie z elewacji i ogrodzenia latarni wtórnych, niewłaściwych mas klejowych, zapraw i zacierek cementowych oraz cementowo-wapiennych; 2.5.oczyszczanie powierzchni ścian, sklepień ościeży okiennych, wnęk łukowych i detali architektonicznych we wnętrzu latarni; 2.6.usunięcie silnie osłabionej i spudrowanej warstwy cegieł oryginalnych, słabiej wypalonych, porażonych przez bakterie, ze ścian, wnęk/ościeży oraz detali architektonicznych we wnętrzu latarni; 2.7.usunięcie z elewacji zabudowań latarni zniszczonych cegieł historycznych; 2.8.odsalanie obszarów murów o podwyższonym zasoleniu; 2.9.stabilizację pęknięć i rozwarstwień w murach; 2.10. przygotowanie i gruntowanie podłoża, 2.11. uzupełnienie brakujących wątków ceglanych; 2.12. uzupełnianie ubytku w cegłach, 2.13. oczyszczenie i uzupełnienie spoiny płyt kamiennych galerii; 2.14. wymianę zniszczonych, spękanych i wtórnych fug do głębokości min. 1,5 cm, zarówno w obszarze zrekonstruowanych fragmentów jak i w części oryginalnej; 2.15. konserwację tynków i pobiał wraz z dekoracją malarską (zabiegi te muszą być wykonane po skutecznym odsoleniu murów wewnętrznych latarni); 2.16. scalenie kolorystyczne uzupełnień, 2.17. wymianę stolarki okiennej na nową wraz z wentylacją; 2.18. wymianę i uzupełnianie stolarki drzwiowej; 2.19. oczyszczenie i zabezpieczenie skorodowanych, metalowych elementów w murach latarni; 2.20. wymiana oraz uzupełnienie uszkodzonych elementów balustrady i pochwytów; 2.21. wymianę istniejących stopni drewnianych na podobne nasycone preparatem ognioochronnym lub wykonać stopnie z płytek klinkierowych; 2.22. zapewnienie drożności otworów wentylacyjnych w laternie; 2.23. impregnację biobójcza, 2.24. impregnację przeciwsolna; 2.25. hydrofobizację powierzchni ceglanych. 3. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Programie prac konserwatorskich stanowiących odpowiednio załączniki nr 8, 9 i 11 do SIWZ. Pomocniczy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, został zawarty w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w Projekcie budowlanym, w STWiORB oraz w programie prac konserwatorskich z zachowaniem tych samych parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych, jakie zostały wskazane w Projekcie budowlanym oraz w STWiORB. 6.Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w Projekcie budowlanym oraz w STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia, po wcześniejszym uzgodnieniu z Projektantem i po zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 7.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 7.1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących prace budowlane, prace konserwatorskie i renowacyjne, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”; 7.2.sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach