Przetargi.pl
Remont elewacji zewnętrznej budynku Ośrodka Zdrowia w Grębowie

Gmina Grębów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-410 Grębów, Grębów 394
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8112911, 8112715 , fax. 015 8112871
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębów
    Grębów 394 394
    39-410 Grębów, woj. podkarpackie
    tel. 015 8112911, 8112715, fax. 015 8112871
    REGON: 83040917500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.un.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji zewnętrznej budynku Ośrodka Zdrowia w Grębowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji zewnętrznej budynku Ośrodka Zdrowia w Grębowie w zakresie następujących robót: - Docieplenie ościeży o szerokości 30 cm płytami styropianowymi na powierzchni 186,00 m2, - Docieplenie ścian płytami styropianowymi o grubości 8 cm - przy użyciu zapraw klejących, na powierzchni 569,64 m2, - Nałożenie wypraw elewacyjnych, - Założenie krat z pręta gładkiego - szt. 2, - Montaż profili elewacyjnych - parapety, - Zamocowanie listwy cokołowej, - Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, - Wykonanie ogrodzenia z siatki, - Cokoły betonowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655): 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655); 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej 1 robocie odpowiadającej rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia. Osoby z uprawnieniami budowlanymi uczestniczące w wykonaniu zamówienia winny posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. Określony w zaświadczeniu termin ważności musi być aktualny na dzień składania oferty. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają takiego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) ( wg załącznika Nr 2 do SIWZ); 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z załączeniem uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania budowy. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne zaświadczenie ( z określonym terminem ważności) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Określony w zaświadczeniu termin ważności musi być aktualny na dzień składania oferty. Wykaz należy wykonać wg załącznika nr 4 do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób do wykonania zamówienia, (wykazanych w pkt 4) w przypadku, gdy Wykonawca będzie nimi dysponował; 6) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali remont lub budowę, co najmniej jednego obiektu kubaturowego, z podaniem nazwy i adresu obiektu, wartości zrealizowanych robót, daty realizacji, opisem nadzorowanych robót. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji; 7) Dokumenty potwierdzające, że usługi z wykazu z pkt 6, zostały należycie wykonane; 8) Oświadczenie Wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy; 9) Oświadczenie Wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego; 10) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12) Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum, spółka cywilna): a) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub pełnomocnictwo poświadczone notarialnie należy załączyć do oferty; b) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 2 i 3 powinny być złożone przez każdy podmiot, natomiast dokumenty wymienione w pkt 4 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki zawarte w tym punkcie. 13) Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebow.un.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach