Przetargi.pl
„Remont elewacji zabytkowych murów w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu etap II odcinek 15-16 oraz 16-17”

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 612-85-66 , fax. 146 128 569
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 612-85-66, fax. 146 128 569
    REGON: 31998300000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont elewacji zabytkowych murów w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu etap II odcinek 15-16 oraz 16-17”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje artykuły: Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7– Roboty remontowe i renowacyjne 45212350-4 – Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont elewacji zabytkowych murów w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu etap II odcinek 15-16 oraz 16-17”, zgodnie z dokumentacją projektową CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 45453000-7 3. Zakres prac obejmuje m. in.: W 2/3 długości jest to elewacja budynku klasztornego i 1/3 od wschodu jest to fragment elewacji frontowej kościoła (relikt po rozebraniu przez Niemców w czasie II wojny) Zachowany fragment jest poniżej gzymsu odcinającego. Mur elewacyjny kościoła jest wykonany z regularnych gładzonych ciosów piaskowca. Portal główny oraz nisze na figury wraz z wszystkimi detalami zdobniczymi są wykute w piaskowcu. 4. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa zawierająca: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót, nadzory autorskie, decyzje pozwolenia na budowę - w załącznikach do SIWZ, UWAGA: W związku z przyjęciem rozliczenia ryczałtowego za wykonane prace, przedstawione przez Zamawiającego przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowią jedynie dokument poglądowy i pomocniczy. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i instalacyjnych (STWiORB) oraz - załącznik do SIWZ, 3) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SIWZ, 4) Gwarancja na wykonane roboty budowlane, użyte materiały oraz zamontowane elementy – min 36 miesięcy jeżeli Wykonawca nie określi innego terminy w formularzu ofertowym. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru końcowego robót. 5) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz powinny być nowe bez wad. 6) Roboty będą wykonywane na nieruchomości czynnej (siedziba ZK Nowy Wiśnicz), należy więc przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. Zamawiający wymaga, by prace były wykonywane w dni robocze w godzinach od 7.30 do 18.00 (w godzinach, w których otwarta jest siedziba ZK). 7) Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego na kwotę 700 000,00 zł 8) Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SIWZ oraz załącznikach do niej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na okres realizacji zamówienia w min ilości 5 osób. 9) Realizując obowiązek wskazany w punkcie powyższym niniejszego rozdziału Wykonawca winien złożyć w Formularzu oferty oświadczenie odnośnie wymaganego zatrudnienia. 10) Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). 11) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin nieruchomości, na terenie której mają być wykonywane roboty oraz zdobył wszelkie informacje (w tym szczegółowo przeanalizował zapisy niniejszej SIWZ i załączników), które mogą być konieczne do wykonania prac i prawidłowej wyceny wartości robót. 12) Wykonawca winien dokonać oględzin terenu ponieważ wjazd na teren Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu jest uwarunkowany rozmiarem istniejących już bram wjazdowych. Rozmiary bram: Brama główna wjazdowa: wys. 3,60 m szer. 2,60 m Brama przejazdowa z bram gospodarczych na teren przyległy do budynku administracji: wys. 4,10 m szer. 3,60 m 13) W czasie realizacji prac budowlanych Zamawiający po za terenem budowy nie zapewnia miejsca do składowania materiałów budowlanych oraz wytworzonych odpadów, 14) Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty). 15) Każdorazowo przy wejściu i wyjściu z terenu Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu pracownicy będą poddawani kontroli rzeczy, odzieży, pojazdów i narzędzi zgodnie z rozporządzeniem rady ministrów z dnia 23 grudnia 2019 r. w sprawie szczegółowego trybu działań funkcjonariuszy Służby więziennej podczas wykonywania czynności służbowych. 16) Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu na etapie realizacji zamówienia wykaz wszystkich narzędzi, które będą używane w czasie realizacji zadania gdyż stanowią one przedmioty niedozwolone, które powinny być ewidencjonowane i odpowiednio zabezpieczone na terenie Zakładu Karnego. 17) Przed wbudowaniem jakichkolwiek wyrobów budowlanych i elementów uzyskanie akceptacji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na ich zastosowanie; IV. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ustawy prawo zamówień publicznych – tzw. procedura odwrócona. V. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. VI. Zamawiający nie przewiduje:  wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz art. 29 ust. 4 pzp,  zawarcia umowy ramowej,  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,  wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,  zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie określa:  wymagań dotyczących rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagań technicznych urządzeń informatycznych,  standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a pzp,  wymagań zawartych w art. 36 ust. 2 pkt 15 pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 Zamawiający żąda wniesienia wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku NBP O/Kraków, nr rachunku: 49 1010 1270 0026 6813 9120 0000 W tytule przelewu należy wpisać: Przetarg – „Remont elewacji zabytkowych murów w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu etap II odcinek 15-16 oraz 16-17” na które wnoszone jest wadium. Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna Wykonawca składa wraz z ofertą. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz poręczenia, o którym mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy, należy złożyć w formie oryginału. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: 1. ustalać beneficjenta gwarancji, - ustalać podmioty składające ofertę, 1. określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ); 2. określać termin ważności (wynikający z SIWZ); 3. określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ); 4. z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 3. Sposób postępowania ze złożonym wadium określa art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach