Przetargi.pl
Remont elewacji zabytkowego budynku pałacowego (bud. A) na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie – etap I

Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 58400 Kamienna Góra, Szarocin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 742 44 20 , fax. 0-75 742 44 20
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie
    Szarocin 1
    58400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 742 44 20, fax. 0-75 742 44 20
    REGON: 23109500700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszarocin.wordpress.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji zabytkowego budynku pałacowego (bud. A) na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu remontu elewacji Pałacu w Szarocinie (budynek „A”), usytuowanego na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie, na działce nr ewid. 145/2 (Jednostka ewidencyjna : 020702_2 Kamienna Góra - obszar wiejski; Obręb : 0012, Szarocin; Ark. 1). Pałac w Szarocinie wpisany jest do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr 511/J z dnia 02.01.1978r. Stanowi on jeden z obiektów będących pozostałością zespołu pałacowego. Całość usytuowana jest na terenie zabytkowego parku przypałacowego, wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr 512/J z dnia 02.01.1978r. Historyczne obiekty zostały zaadoptowane na potrzeby pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Szarocinie. Na potrzeby realizacji inwestycji opracowany został projekt budowlany wraz z aneksem oraz projekt wykonawcy remontu elewacji zabytkowego budynku pałacowego (bud. A) na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie opracowany przez Biuro Projektowe PORTAL AB s. c. z Jeleniej Góry. I etap inwestycji obejmuje wykonanie następujących prac: • demontaż istniejących parapetów okiennych, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych i wymiana na nowe UWAGA! za wyjątkiem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na zadaszeniu nad wejściem do kotłowni, • demontaż istniejących haków rynnowych oraz stalowych wsporników mocowania rynien z ich wymianą na nowe, • demontaż krat okiennych (zabezpieczenie okien piwnicznych i okien kondygnacji parteru oraz okien usytuowanych na 2 piętrze elewacji północnej), • demontaż istniejącej zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej z przeznaczeniem do wymiany na nową wraz z utylizacją odpadów, • montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z obróbką, • wymianę i uzupełnienie krat okiennych wraz z montażem i obróbką, • demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Wszystkie prace składające się na I etap inwestycji należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający ponadto informuje, że: 1. prace prowadzone będą w obiekcie pod ruchem. W związku z powyższym wymagana jest ścisła koordynacja prac z kierownictwem DPS oraz ich wykonywanie w sposób najmniej uciążliwy dla pracowników jednostki; 2. Wykonawca winien zachować szczególne warunki ostrożności przy realizacji robót oraz odpowiednio zabezpieczyć teren prowadzonych prac z uwagi na to, że obiekt przeznaczony do remontu uczęszczany jest przez osoby niepełnosprawne z różnego rodzaju upośledzeniami w celu wyeliminowania zagrożeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 48 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja techniczna, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3. wyciąg z przedmiaru robót (materiał pomocniczy do wyceny, należy uwzględnić tylko te pozycje, które ściśle wiążą się z zakresem I etapu inwestycji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną