Przetargi.pl
Remont elewacji z wejściem głównym do budynku Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20

Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Aleja Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 296 07 21
  • Data zamieszczenia: 2022-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
    Aleja Zwycięstwa 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 296 07 21
    REGON: 000515885
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji z wejściem głównym do budynku Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część 1 – Roboty budowlane – prace elewacyjne – Obejmujące demontaż wiatrołapu wejścia głównego, remont 3 balkonów na I piętrze wraz z wymianą okien i drzwi balkonowych, wymianę herbu na herb 3D, wymianę drzwi wejściowych, czyszczenie, uzupełnianie tynków i malowanie elewacji;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.3. Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.4. Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia należy traktować jako zakres poglądowy.1. Część 2 – Roboty budowlane – prace terenowe - Obejmujące demontaż płyt tarasowych wraz z podstopnicami oraz dostawę i montaż płyt betonowych wraz z podstopnicami, dostawę i montaż okładziny na murki, oświetlenie pod stopnicami schodów wejściowych, a także przywrócenie sprawności ogrzewania pod tarasem wejściowym.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.3. Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.4. Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia należy traktować jako zakres poglądowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania na CZĘŚĆ 1 zamówienia jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 8.000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy).Wykonawca przystępujący do postępowania na CZĘŚĆ 2 zamówienia jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w rozdziale X SWZ.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Sosnowiec, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Nr 73 1020 2313 0000 3902 0579 4468 wpisując w tytule wpłaty:„102/2022/JW”. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w postaci elektronicznej jako oryginał. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentuwadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. egwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf), w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 98 ustawy Pzp.8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu wtym zakresie;2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże,niezależnie od ilości części na które składa ofertę, że:4.1. wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto obejmującą budowę lub przebudowę budynku w rozumieniu art. 3 pkt 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 2351, ze zmianami);4.2. skieruje do realizacji zamówienia: jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 2351, ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwojuz dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy i będzie podlegałaocenie w ramach kryterium oceny ofert w zakresie: „Doświadczenie kierownika budowy”. W przypadku osób, które nabyły uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważnekwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 2351, ze zmianami), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz.1646, ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach