Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, Aleja Zwycięstwa 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 296 07 21
- Data zamieszczenia: 2022-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
Aleja Zwycięstwa 20
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 296 07 21
REGON: 000515885 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji z wejściem głównym do budynku Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Część 1 – Roboty budowlane – prace elewacyjne – Obejmujące demontaż wiatrołapu wejścia głównego, remont 3 balkonów na I piętrze wraz z wymianą okien i drzwi balkonowych, wymianę herbu na herb 3D, wymianę drzwi wejściowych, czyszczenie, uzupełnianie tynków i malowanie elewacji;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.3. Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.4. Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia należy traktować jako zakres poglądowy.1. Część 2 – Roboty budowlane – prace terenowe - Obejmujące demontaż płyt tarasowych wraz z podstopnicami oraz dostawę i montaż płyt betonowych wraz z podstopnicami, dostawę i montaż okładziny na murki, oświetlenie pod stopnicami schodów wejściowych, a także przywrócenie sprawności ogrzewania pod tarasem wejściowym.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.3. Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.4. Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia należy traktować jako zakres poglądowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania na CZĘŚĆ 1 zamówienia jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 8.000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy).Wykonawca przystępujący do postępowania na CZĘŚĆ 2 zamówienia jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w rozdziale X SWZ.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Sosnowiec, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Nr 73 1020 2313 0000 3902 0579 4468 wpisując w tytule wpłaty:„102/2022/JW”. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w postaci elektronicznej jako oryginał. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentuwadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. egwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf), w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 98 ustawy Pzp.8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu wtym zakresie;2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże,niezależnie od ilości części na które składa ofertę, że:4.1. wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto obejmującą budowę lub przebudowę budynku w rozumieniu art. 3 pkt 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 2351, ze zmianami);4.2. skieruje do realizacji zamówienia: jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 2351, ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwojuz dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy i będzie podlegałaocenie w ramach kryterium oceny ofert w zakresie: „Doświadczenie kierownika budowy”. W przypadku osób, które nabyły uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważnekwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 2351, ze zmianami), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz.1646, ze zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-04-17 - Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa wiatrołapu w budynku MBP im. Bolesława Lubosza przy ulicy Zamkowej 5 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-04-17 - „Roboty zabezpieczająco - naprawcze uszkodzonej ściany tylnej dobudówki sanitarnej w budynku mieszkalnym przy ul. Piłsudskiego 16 w Bytomiu zgodnie z decyzją PINB.IV-7356/264/2018/2019” - powtórzony
Dodano: 2024-04-17 - Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM I
Dodano: 2024-04-15 - „Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach – Etap 2”
Dodano: 2024-04-12 - Remont cząstkowy nawierzchni jezdni asfaltem lanym na drogach Gminy Bytom w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w 2024r. - zamówienie z wolnej ręki
Dodano: 2024-04-12 - Remont zewnętrznych schodów głównych, schodów zejściowych do lokalu gastronomicznego oraz tarasu frontowego w bud. dawnej willi Dyrektora TAZ Zlokalizowanej przy ul. Szymańskiego 2 w Zawierciu (...)
Dodano: 2024-04-11 - Przebudowa istniejących boisk zlokalizowanych na terenie os. Ustronie w ramach realizacji zadania pn. „Strefa sportu „USTRONIE” – nowa przestrzeń sportowo-rekreacyjna w Świętochłowicach”
Dodano: 2024-04-11 - Zagospodarowanie działki gminnej nr 547/5 w miejscowości Srocko poprzez budowę wewnętrznego systemu komunikacyjnego.
Dodano: 2024-04-09