Przetargi.pl
Remont elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ulicy Ozimskiej 60B w Opolu

Sąd Rejonowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-368 Opole, ul. Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 5415406, 5415419 , fax. 775 415 575
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Opolu
    ul. Ozimska 60 A
    45-368 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 5415406, 5415419, fax. 775 415 575
    REGON: 000323789
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ulicy Ozimskiej 60B w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących „Remont elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60B w Opolu”. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w obiekcie: budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60B na działce nr 2/27 AM55 obręb Opole, stanowiącego własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Rejonowego w Opolu. W czasie prowadzenia prac remontowych budynek nie będzie wykorzystywany w celach biurowych ani przyjmowania interesantów, jednak Wykonawca musi Zapewnić możliwość bezpiecznego wchodzenia do obiektu osobom upoważnionym przez Zamawiającego oraz tak prowadzić prace, aby nie dochodziło do nieuzasadnionych strat ciepła (budynek ogrzewany systemowo) Budynek ujęty jest w miejskiej ewidencji zabytków Województwa opolskiego, a tym samym podlega ochronie konserwatorskiej, zgodnie z załączonymi wytycznymi w piśmie Nr ZN.5183.182.2017.MK z dnia 23.05.2017 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę robót oraz parametry techniczne określa załączona do SIWZ dokumentacja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.// Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27 września 2017 r. godz. 10:00. 2.// Wysokość wadium wynosi: 10 000,00 zł; 3.// Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.Dz.U.2016.359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.// Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a ust.1 PZP polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, to wykonawca składa wraz z ofertą w formie oryginału Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, z wykorzystaniem druku przedstawionego w Załączniku Nr 5 do SIWZ, na zasadach określonych w art. 22A PZP do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. oraz dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 3 SIWZ także w odniesieniu do tych podmiotów. Ponadto Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.// w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum / Spółka Cywilna), przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/-e do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Umowa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stanowić będzie załącznik do umowy głównej. Zapisy umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie mogą stać w sprzeczności z przedmiotowo istotnymi postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, a Zamawiającym, której projekt stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. Umowa taka winna określać Strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. 3.// Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem druku stanowiącego Załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (art. 36 ust. 1 PZP). Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w Formularzu oferty nazwy (firmy) innych podmiotów (podwykonawców), na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP. 2) Kosztorysy ofertowe wykonane w oparciu o przedmiary stanowiące Załączniki nr 1b oraz 1c – Przedmiar Robót - cz. Budowlana oraz cz. Sanitarna; 3) oświadczenia wymienione w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ, z wykorzystaniem druku stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 6) dokument świadczący o wniesieniu wadium. 4.// Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami winna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień SIWZ. 5.// Oferta musi być napisana w języku polskim. Zaleca się, aby oferta była napisana na komputerze, maszynie do pisania lub w sposób czytelny ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach