Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
- Data zamieszczenia: 2018-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
Rynek 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
REGON: 531412792 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe.glucholazy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji wraz z kolorystyką : A. Kamienicy przy Alei Jana Pawła II nr 16 w m. Głuchołazy , dz. nr ewid. 1255 B. Kamienicy przy ul. Kościuszki 2 w m. Głuchołazy , dz. nr ewid 485 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I Część A: Remont elewacji wraz z kolorystyką kamienicy przy Alei Jana Pawła II nr 16 w m. Głuchołazy , dz. nr ewid. 1255. 1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku kamienicy przy Alei Jana Pawła II nr 16 w m. Głuchołazy dz. nr 1255 - w zakresie polegającym na przeprowadzeniu zabiegów konserwatorskich i remontowych w tym : a) ręczne skucie zniszczonych tynków; b) wymiana uszkodzonych rur spustowych i rynien, na nowe z blachy cynkowej (alt. tytanowo – cynkowej); c) wykonanie nowych obróbek blacharskich; d) zespolenie dużych pęknięć i rozwarstwień ścian; e) uzupełnienie i wzmocnienie preparatami głęboko penetrującymi istniejących detali; f) odtworzenie brakujących detali architektonicznych wg części rysunkowej; g) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej mineralnym szlamem uszczelniającym zabezpieczonym folią kubełkową wokół ścian; h) wykonanie trójwarstwowych tynków renowacyjnych w pasie przyziemia i) wykonanie opaski żwirowej wokół budynku 4-8mm szer. 50cm z obrzeżem betonowym 6x20x100; j) wykonanie nowego tynku mineralnego o fakturze delikatnego baranka 1,5 ÷ 2 mm; k) wykonanie hydrofobizacji w partii cokołowej; l) poddanie renowacji istniejących wrót przejazdu bramnego (alt. wykonać nowe, drewniane, identyczne jak istniejące); m) wykonanie nowych drzwi wejściowych drewnianych; n) Zamawiający zaleca wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej na nową – odtworzenie oryginalnego podziału okien (słupków i szprosów); 2. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych opisane są w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załącznik nr 7 do SIWZ – dokumentacja projektowa dla Części A Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 60 miesięcznej, a max. 84 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, a na zamontowane materiały i urządzenia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót II Część B: Remont elewacji wraz z kolorystyką kamienicy przy ul. Kościuszki 2 w m. Głuchołazy , dz. nr ewid 485 1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku kamienicy przy ul. Kościuszki 2 w m. Głuchołazy , dz. nr ewid 485 - w zakresie polegającym na przeprowadzeniu zabiegów konserwatorskich i remontowych w tym : a) skucia tynków; b) wykonanie nowych tynków ; c) wymiana rynien spustowych z blachy stalowej powlekanej; d) wykonanie obróbek blacharskich; e) wymiana kotew stalowych; f) wykonanie chemicznego obszarowego wzmocnienia istniejących fundamentów ; Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 60 miesięcznej, a max. 84 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, a na zamontowane materiały i urządzenia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru określonego w Części II SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załączników nr 1 i 2 do SIWZ; 3.Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Ligota Turawska
Dodano: 2024-07-25 - Przebudowa drogi w miejscowości Bielice
Dodano: 2024-07-25 - Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - remont pokrycia dachowego
Dodano: 2024-07-24 - Utworzenie nowej siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Dzierżysławiu.
Dodano: 2024-07-18 - Przebudowa konstrukcji nośnej dachu i stropu nad salą gimnastyczną Zespołu Szkół Technicznych w Nysie przy ul. Szopena 4
Dodano: 2024-07-16 - WIW.DA.272.1A.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.4.2024 - Przebudowa oświetlenia terenu będącego w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.1.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-14 - WIW.DA.272.6.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej oraz remontu dachu
Dodano: 2024-07-12