Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
- Data zamieszczenia: 2017-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11 A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
REGON: 138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji szklanej, wraz z uszczelnieniem – czyszczenie i uszczelnienie świetlików, naprawa nieszczelności elementów przeszklonych, naprawa tynku, mycie elementów zewnętrznych, dozór techniczny dla uchwytów dachowych dla alpinistów – Etap I od strony parkingu i ul. Katowickiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont elewacji szklanej, wraz z uszczelnieniem – czyszczenie i uszczelnienie świetlików, naprawa nieszczelności elementów przeszklonych, naprawa tynku, mycie elementów zewnętrznych, dozór techniczny dla uchwytów dachowych dla alpinistów – Etap I od strony parkingu i ul. Katowickiej”. 2. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot postępowania został określony w załączniku nr 8 do SIWZ, zawierający dokumentację techniczną (folder plików). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta, musi być zabezpieczona wadium w wysokości osiemnaście tysięcy 00/100 [ 18.000,00 ] złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zawartość oferty 1.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 1.3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty); 1.4. Dowód zabezpieczenia oferty wadium; Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. Ponadto, w sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego, czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, które określają w szczególności: 2.1. Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu. 2.2. Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2.3. Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2.4. Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu doty¬czących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.5. Ponadto zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 2.5.1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu (o którym mowa w pkt. 2.5), na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1. ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. *) - Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zwiększenie dostępności i wzrost jakości usług kulturalno-społecznych na terenie Gminy Namysłów poprzez remont Namysłowskiego Ośrodka Kultury.
Dodano: 2024-04-05 - Modernizacja zabytkowego budynku – miejsca integracji społecznej w Domecku
Dodano: 2023-09-25 - Przebudowa budynku socjalnego z dyspozytornią
Dodano: 2023-01-29 - Przebudowa budynku socjalnego z dyspozytornią
Dodano: 2022-11-29 - Przebudowa części pomieszczeń byłego bloku operacyjnego (sanitariaty, szatnie) i dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb osób niepełnosprawnych i niesamodzielnych w ramach zadania: "Kompleksowe wsparcie dla osób starszych i niepełnosprawnych z gminy Korfantów oraz okolic" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, nr RPOP.08.01.00-IZ.00-16-004/19.
Dodano: 2020-11-23 - Zmiana sposobu użytkowania byłego bloku operacyjnego na pomieszczenia przeznaczone do prowadzenia rehabilitacji z dysfunkcjami narządu ruchu w formie ambulatoryjnej i ośrodka dziennego w ramach zadania "Podniesienie efektywności kompleksowego leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu medycznego i modernizację pomieszczeń w Opolskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Korfantowie" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, nr RPOP.10.01.01-16-0012/19-01.
Dodano: 2020-05-11 - Przebudowa żłobka gminnego w Wołczynie
Dodano: 2020-03-23 - Remont budynku rekreacyjno - wypoczynkowego "POLSPORT" na terenie Ośroka Rekreacji w Skorochowie
Dodano: 2020-03-11 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego – placówki opiekuńczo – wychowawczej w miejscowości Mochów – dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2020-02-12 - Przebudowa budynku wymiennikowni oraz adaptacja pomieszczeń na zaplecze socjalne i sterownię w Kędzierzynie-Koźle przy ul. Piastowskiej 52
Dodano: 2019-09-13