Przetargi.pl
Remont elewacji (połączony z konserwacją i renowacją) budynku A

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji (połączony z konserwacją i renowacją) budynku A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem elewacji, wykonanie prac konserwacyjnych i renowacyjnych obiektu wpisanego do rejestru zabytków 2. Zakres robót będący przedmiotem zamówienia obejmuje: roboty branży budowlanej, w tym: oczyszczenie i konserwacja okładzin kamiennych, wymianie tynków, renowacji stolarki okiennej, wymianie parapetów, opierzeń i obróbek blacharskich. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w: dokumentacji technicznej, specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarze robót, stanowiącymi załącznik do niniejszej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000 PLN /słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100/, w terminie do dnia 1 lipca 2009r. do godz. 1200. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzach, poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i w formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Średni przerób roczny z ostatnich 3-ch lat (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy, to z tego okresu) powyżej 1.000.000,00 zł - ocena na podstawie informacji dot. wysokości przerobu. 2. Potwierdzone referencjami wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1-go zlecenia obejmującego roboty budowlane w obiekcie zabytkowym odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 400.000 zł (obejmuje również roboty w charakterze podwykonawcy) - ocena na podstawie referencji i listy referencyjnej. (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy) 3. Wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy, który posiada zdolność do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie w świetle przepisów Prawa budowlanego - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) w odniesieniu do obiektu, w którym będą wykonywane prace budowlane. Spełnienie tego wymagania będzie polegało na dostarczeniu następujących dokumentów: zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach budowlanych, o którym mowa w art.12 ust.2 ustawy Prawo budowlane; zaświadczenia, o którym mowa a art. 12 ust 7 ustawy Prawo budowlane, aktualnym na okres związania ofertą. Ponadto osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w §8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) odnośnie kierowania robotami budowlanymi przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. Spełnienie tego wymagania będzie polegało na dostarczeniu zaświadczenia, potwierdzającego uprawnienia do wykonywania robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. Kwalifikacje odnośnie kierowania robotami budowlanymi przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków podlegają weryfikacji przez Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków - ocena na podstawie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. - w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). - w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r., nr 94, poz. 1037). - w przypadku złożenia ofert przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), podmioty te powinny złożyć zobowiązanie, z którego jednoznacznie wynika, kto będzie je reprezentował w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przy podpisaniu umowy z Zamawiającym. - ewentualne pełnomocnictwo szczególne osoby podpisującej ofertę. 3. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 2; 4. Pisemne oświadczenie potwierdzające wiarygodność Wykonawcy wg art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, - załącznik nr 3; 5. Oświadczenie dotyczące braku zaległości w opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne oraz braku zaległości w opłaceniu podatków- załącznik nr 4 6. Wyceniony przedmiar robót (w odniesieniu do projektu wykonawczego) 7. Składniki cenotwórcze do wyceny ewentualnych robót dodatkowych: stawka robocizny oraz narzuty: koszty ogólne, zysk, koszty zakupu materiałów wraz z podaniem od jakich pozycji będą liczone. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Informacje dotyczące wysokości przerobu w latach 2006-2008 wg pkt. 7.1.1. 10. Lista referencyjna robót określonych w pkt. 7.1.2 Dla każdej roboty wykazanej w liście referencyjnym o wartości minimum 400.000 zł za realizację robót określonych w pkt. 7.1.2, należy podać nazwę Zamawiającego, wartość wykonanych robót, daty wykonania i miejsca robót, a także rodzaju wykonanych robót - załącznik nr 5 do siwz. 11. Dodatkowe dokumenty, które Wykonawca musi załączyć celem potwierdzenia oświadczenia dotyczącego art. 22 ust. 1: 11.1. Oświadczenie kierownika budowy o gotowości kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia - załącznik nr 6 11.2. Oświadczenie osoby kierującej pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi, badaniami konserwatorskimi o gotowości kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia - załącznik 7. 11.3. Zaświadczenie, potwierdzające spełnienie wymagań postawionych w pkt. 7.1.3. 12. Oświadczenie wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów podczas robót- załącznik nr 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/pag/i/4010.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach