Sąd Rejonowy w Kluczborku ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, Katowicka
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4471674, , fax. 77 4471673
- Data zamieszczenia: 2020-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Kluczborku
Katowicka 2
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 77 4471674, , fax. 77 4471673
REGON: 00032370800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://.kluczbork.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji, pokrycia dachowego wraz z renowacją kominów, wymianą rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ulicy Marii Skłodowskiej–Curie 15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących „Remont elewacji, pokrycia dachowego wraz z renowacją kominów, wymianą rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ulicy Marii Skłodowskiej–Curie 15”. 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w czynnym obiekcie budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie na działce nr 254/1 k. m.6 stanowiącej własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Rejonowego w Kluczborku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę robót oraz parametry techniczne określa załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót, które stanowią Załącznik nr 1 do SIWZ i obejmują między innymi następujący zakres robót: a) roboty rozbiórkowe w obrębie dachu i elewacji; b) rozbudowa kanalizacji deszczowej o dodatkową studzienką, prowadzenie nowych rurociągów, wykonanie dwóch nowych rur spustowych; c) roboty w obrębie dachu – wymurowanie nowych kominów, pokrycie dachu papą nawierzchniową, wykonanie nowych obróbek blacharskich, wykonanie nowej instalacji odgromowej, wymiana orynnowania; d) roboty w zakresie remontu elewacji – wzmocnienie elewacji w technologii Brutt Saver, uzupełnienie tynków, malowanie elewacji zgodnie z przyjętą kolorystyką, wykonanie nowych obróbek blacharskich i parapetów, wykonanie nowych gzymsów w zaznaczonej części oraz uzupełnienie istniejących. 4. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty, natomiast całkowitej i ostatecznej wyceny oferty należy dokonać na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem ewentualnej wizji lokalnej i stanu technicznego elementów budynku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216112-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1.1. SIWZ. 2. Wysokość wadium wynosi: 5.000 zł; 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jednoznacznie wskazujące na uprawnienia do złożenia oferty oraz pozostałego zakresu, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy wskazane w dokumencie rejestracyjnym załączonym do oferty. 2. Pełnomocnictwo składane jest w zależności od wybranej formy składania oferty tj.: a) z zachowaniem formy pisemnej (papierowej) w oryginale lub notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; b) z zachowaniem formy elektronicznej w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii elektronicznej poświadczonej za zgodność z oryginałem poprzez opatrzenie jej przez notariusza elektronicznym podpisem kwalifikowanym. 3. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są Wykonawcą lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska we właściwym rejestrze jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną