Wspólnota Mieszkaniowa Rynek 11 72-320 Trzebiatów ogłasza przetarg
- Adres: 72-320 Trzebiatów, II-go Pułku Ułanów
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48913872947, 693385693 , fax. +48913870061
- Data zamieszczenia: 2019-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wspólnota Mieszkaniowa Rynek 11 72-320 Trzebiatów
II-go Pułku Ułanów 4b
72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie
tel. +48913872947, 693385693, fax. +48913870061
REGON: 360000596 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkt.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wspólnota mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji oraz wymiana pokrycia dachowego budynku przy ul. Rynek 11 w Trzebiatowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji oraz wymianie pokrycia dachowego budynku przy ul. Rynek 11 w Trzebiatowie, na dz. nr 173/27, jedn. ewid. Trzebiatów-miasto, obręb Trzebiatów-5. 2. Główny zakres prac objętych zamówieniem: a) Naprawa elewacji budynku, poprzez: - Skucie pozostałego tynku, oczyszczenie i zaimpregnowanie ścian ceglanych, - Wykonanie tynku cementowo-wapiennego kat. III, - Uzupełnienie brakujących elementów gzymsu profilowanego oraz opasek drzwiowych i okiennych wraz z parapetami, - Naniesienie powłok malarskich zewnętrznego stosowania, zgodnie z kolorystyką wskazaną w dokumentacji projektowej, - Renowacja balkonów (oczyszczenie, wykonanie tynku, montaż płytek gresowych). b) Remont dachu: - Rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki i papy, łacenia i obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - Wykonanie izolacji przeciwwodnej z folii, - Montaż nowych łat (pionowych i poziomych) z warstwą wentylacyjną, - Odtworzenie pokrycia z dachówki zakładkowej ceramicznej lub cementowej, - Wykonanie nowego pokrycia z papy (1x) na lepiku oraz blachy trapezowej – na dachy ryzalitu, - Wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania z blachy ocynkowanej w kolorze szarym, - Wymiana instalacji odgromowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 3 000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nr Konto bankowe: 51 8566 1026 0300 5710 5002 0002 – numer głównego konta Funduszu Remontowego Wspólnoty Mieszkaniowej Rynek 11.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiedni załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiedni załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 2; 4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3; 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 6) Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału; 7) Dowód wniesienia wadium. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Wykonawca, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (wzór oświadczenia - załącznik nr 6 do SIWZ), przy czym: - Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - W przypadku składania oferty wspólnej, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną chyba że z treści pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 23 ust. 2 PZP wynika umocowanie pełnomocnika do złożenia takiego oświadczenia w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, w celu podpisania umowy, przedkłada Zamawiającemu: a) Kosztorys ofertowy; b) Oświadczenie kierownika budowy o przejęciu obowiązków; c) Oświadczenie kierownika budowy o sporządzeniu planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BIOZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku biurowo – socjalnego zaplecza Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rokita w miejscowości Rokita, dz. 623/1, gmina Przybiernów – II postępowanie
Dodano: 2024-04-18 - Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
Dodano: 2024-04-18 - Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” : “Projekt budowlany, analiza rzeczowo-finansowa oraz budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Złotej na Osiedlu Kołobrzeskim w Trzebiatowie”
Dodano: 2024-04-04 - "Budowa, modernizacja i wyposażenie stacji uzdatniania wody na terenie gminy Widuchowa" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
Dodano: 2024-03-29 - Remont Szkoły Podstawowej w Dziwnowie wraz z budową boiska szkolnego
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa z rozbudową budynku remizy OSP w Drzonowie
Dodano: 2024-03-15 - Rozbudowa i termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej i OSP w Marcinkowicach
Dodano: 2024-02-12 - Rozbudowa i termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej i OSP w Marcinkowicach
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa i montaż windy osobowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchowie
Dodano: 2023-08-12 - Dostawa i montaż windy osobowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchowie
Dodano: 2023-07-14