Przetargi.pl
„Remont elewacji oraz wymiana pokrycia dachowego budynku przy ul. II Pułku Ułanów 23 w Trzebiatowie”

Wspólnota Mieszkaniowa II Pułku Ułanów 23 72-320 Trzebiatów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-320 Trzebiatów, II-go Pułku Ułanów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913872947 , fax. 913870061
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wspólnota Mieszkaniowa II Pułku Ułanów 23 72-320 Trzebiatów
    II-go Pułku Ułanów 4b
    72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913872947, fax. 913870061
    REGON: 812408860
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wspólnota Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont elewacji oraz wymiana pokrycia dachowego budynku przy ul. II Pułku Ułanów 23 w Trzebiatowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji, remoncie kominów oraz wymianie pokrycia dachowego budynku przy ul. II Pułku Ułanów 23 w Trzebiatowie, na dz. Nr 105/3, jedn. Trzebiatów – miasto, obręb Trzebiatów – 7. a) Naprawa elewacji budynku, poprzez: - Skucie tynku, oczyszczenie ścian, - Naprawę uszkodzonych w murze powierzchni, - Wykonanie tynku cementowo-wapiennego kat. III, - Uzupełnienie brakujących elementów profili ciągnionych, boni prostokątnych, - Gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi, - Obsadzenie podokienników stalowych, - Wykonanie tynków zewnętrznych szlachetnych nakrapianych (baranek cementowy), - Naniesienie powłok malarskich zewnętrznego stosowania farbą akrylową, b) Remont kominów: - Skucie starych tynków i oczyszczenie powierzchni murów i spoin, - Wykonanie tynków na kominach, - Rozebranie kominów wolnostojących ponad dachem, - Wykonanie kominów wolnostojących ponad dachem z cegły klinkierowej wraz ze spoinowaniem, c) Remont dachu: - Rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki, łacenia i obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - Wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronnie desek gr. min 32 mm - Wykonanie impregnacji grzybobójczej konstrukcji dachu - Wykonanie izolacji przeciwwodnej z folii - Montaż nowych łat (pionowych i poziomych)z warstwą wentylacyjną - Odtworzenie pokrycia z dachówki zakładkowej cementowej o zbliżonej formie i rozmiarze - Wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania z blachy stalowej powlekanej - Osadzenie okien w połaci dachowej – wyłazy dachowe - Montaż akcesoriów dachowych - ław kominiarskich, płotków przeciwśniegowych, kominków wentylacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nr Konto bankowe: 62 8566 1026 0303 6930 2002 0002 – numer głównego konta Funduszu Remontowego Wspólnoty Mieszkaniowej II Pułku Ułanów 23 72-320 Trzebiatów. 4. W przypadku w wnoszenia wadium w formie, o której mowa w pkt 2 ppkt 1)-5), należy oryginał dokumentu umieścić w kopercie wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiedni załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiedni załącznik nr 1 do SIWZ 3) Kosztorys ofertowy – sporządzony w oparciu o przedmiar robót (stanowiący część załącznika nr 10 do niniejszej SIWZ). Szczegóły dotyczące sporządzenia kosztorysu ofertowego znajdują się w rozdziale XVII). 4) Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 5) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3 6) Zobowiązanie innego podmiotu, na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 7) Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału; 8) Dowód wniesienia wadium. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Wykonawca, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (wzór oświadczenia - załącznik nr 6 do SIWZ), przy czym: - Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - W przypadku składania oferty wspólnej, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną chyba że z treści pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 23 ust. 2 PZP wynika umocowanie pełnomocnika do złożenia takiego oświadczenia w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, w celu podpisania umowy, przedkłada Zamawiającemu: a) Oświadczenie kierownika budowy o przejęciu obowiązków; b) Oświadczenie kierownika budowy o sporządzeniu planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BIOZ; c) Harmonogram rzeczowo-finansowy – sporządzony według załącznika nr 9 do SIWZ oraz w oparciu o kosztorys ofertowy, z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 wzoru umowy (stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Harmonogram rzeczowo – finansowy musi być sporządzony rzetelnie, z uwzględnieniem postępu robót i terminu zakończenia robót oraz podlega akceptacji Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach