Przetargi.pl
Remont elewacji kościoła p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w miejscowości Równe

Parafia Rzymskokatolicka św. Piotra i Pawła ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, Równe 38
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 485 39 49
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka św. Piotra i Pawła
    Równe 38 38
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 0-77 485 39 49
    REGON: 04007212600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: kościół katolicki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji kościoła p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w miejscowości Równe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji kościoła p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w miejscowości Równe - wpisanego do rejestru zabytków województwa opolskiego pod nr 640/59 z dnia 13.11.1959 r. . W ramach przedmiotu zamówienia zamierza się wykonać : 1. Wykonanie renowacji tynków w systemem BaumitBayosan WTA. 2. Wykonanie nowych obróbek blacharskich. 3. Malowanie elewacji. 4. Malowanie połaci dachowych. 5. Remont istniejących drzwi drewnianych. 6. Malowanie istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa. 2) Przedmiar robót. 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530337
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). - Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a)Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlano konserwatorskie na obiekcie zabytkowym odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartością nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto . Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający będzie uznawał wykonanie robót budowlanych na obiekcie zabytkowym w zakresie remontu , renowacji elewacji. b)Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, spełniającymi co najmniej następujące wymagania : - kierownik budowy , posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 17 ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji , który odbył co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy obiektach nieruchomych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579 §8 ust. 1) , oraz posiada aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.Warunki odnoszące się do właściwości Wykonawcy, znaczenie, sposób dokonywania oceny: Warunek : doświadczenie wykonawcy. Zamawiający przyzna 100 punktów wykonawcy, który w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiotowi zamówienia. Pozostali Wykonawcy otrzymają punkty wynikajace z ilorazu ilości robót danego wykonawcy do największej ilości robót. Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków, które zostały złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; . 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; 7. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostęonienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ,jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.6.6. wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną