Przetargi.pl
Remont elewacji i tarasów z wymianą okien oraz odwodnienie budynku z przyłączem kanalizacji deszczowej i rozbiórką garażu w Przedszkolu Nr 61 przy ul. Gajowickiej 199 we Wrocławiu

Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-032 Wrocław, ul. G. Zapolskiej 2/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7777865 , fax. 071 7777724
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich
    ul. G. Zapolskiej 2/4 2/4
    50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7777865, fax. 071 7777724
    REGON: 93081825500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji i tarasów z wymianą okien oraz odwodnienie budynku z przyłączem kanalizacji deszczowej i rozbiórką garażu w Przedszkolu Nr 61 przy ul. Gajowickiej 199 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, tarasów, wymiana części okien, wykonanie izolacji fundamentów, wraz z opaską wokół budynku i odwodnienia oraz zagospodarowanie podwórka z rozbiórką przyległego garażu w Przedszkolu Nr 61 przy ul. Gajowickiej 199 we Wrocławiu.. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej balkonowej (oprócz już wymienionej) 2) Wymiana stolarki okiennej poddasza.i piwnic. 3) Montaż nawiewników okiennych. 4) Montaż drewnianych parapetów wewnętrznych (zgodnie z dokumentacją) 5) Oczyszczenie i malowanie zabytkowych krat okien przyziemia. 6) Demontaż krat w oknach parteru i piętra. 7) W oknach wcześniej wymienionych w strefach przy tarasach wymienić szyby na P2. 8) Renowacja drzwi portalu wejściowego i wymiana pozostałych drzwi przyziemia. 9) Wymiana daszku nad bocznym wejściem. 10) Rozbiórka garażu przyległego do budynku. 11) Remont tarasów z ociepleniem. 12) Wykonanie wpustów tarasowych, remont barierek. 13) Remont balkonów. 14) Odtworzenie elementów detali architektonicznych. 15) Przemurowanie ściany w miejscu pęknięć na narożniku. 16) Izolacje termiczne i przeciwwilgociowe ścian fundamentowych. 17) Skucie oraz wykonanie nowych tynków. 18) Malowanie elewacji. 19) Wymiana rynien i rur spustowych, wykonanie dodatkowych punktów odwodnienia tarasów, z włączeniem do kanalizacji deszczowej, wykonanie opierzeń. 20) Wymiana instalacji odgromowej (zakres wg dokumentacji). 21) Wykonanie oświetlenia balkonów i wejścia głównego. 22) Wykonanie instalacji monitoringu. 23) Wymiana wentylatorów w oknach (2 sztuki). 24) Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami kontrolnymi. 25) Wykonanie opaski szczelnej przy budynku, zagospodarowanie terenu po przeprowadzonych robotach budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art.22 ust.1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy ponadto: 1) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) branżowymi kierownikami robót którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji sanitarnych oraz elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 3 zamówienia obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem tj. remontem elewacji i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaj robót, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 400.000,00 zł. 4) udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. 5) Wniosą wadium w wysokości i na zasadach opisanych w rozdziale VIII SIWZ. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy: a) ustanowią pełnomocnika, b) każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, c) wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1-3 oraz w ust. 2 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 Pzp. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 2.1) 2)Oświadczenie wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert *) 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy wraz z opisem dwuletniej udokumentowanej praktyki w prowadzeniu robót na obiektach zabytkowych deklarowanego kierownika budowy, branżowych kierowników robót (jeżeli przewiduje SIWZ) (wzór nr 2.4) *) 6) Uprawnienia budowlane w/w osób zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia *) 7) Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w tym jedno zrealizowane zamówienie na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub objętym nadzorem konserwtorskim - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. *) 9) Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należytą starannością - (wzór nr 2.6) *) 10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności *) 11) Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7) 12) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach