Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg
- Adres: 91-433 Łódź, ul. Franciszkańska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 161 400 , fax. 424 161 403
- Data zamieszczenia: 2020-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Franciszkańska
91-433 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 161 400, fax. 424 161 403
REGON: 29483085947000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji frontowej oraz holu głównego siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie elewacji frontowej oraz holu głównego siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi przy ul. Franciszkańskiej 17/25 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca składa wraz z ofertą: A. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 1) wykonawca, który samodzielnie bierze udział w postępowaniu, musi wypełnić jedno oświadczenie. 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców je wykazuje. 3) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów do wykonania zamówienia, winien zawrzeć informację o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby. 4) oświadczenie winno być złożone w oryginale. 5) oświadczenie w języku obcym winno być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) zamawiający nie wymaga zamieszczenia w oświadczeniu informacji w zakresie art. 25a ust. 5 pkt. 2. 7) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. B. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ C. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1) Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale, a dowody w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). 2) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3) oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja źródeł zawilgocenia i spowodowanych nimi zagrożeń na zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu
Dodano: 2024-07-25 - Dostosowanie korytarzy, gabinetów lekarskich, szatni, portierni oraz strefy wejściowej do budynku na poziomie 0 w budynku A w SP ZOZ MSWiA w Łodzi do obowiązujących przepisów prawa
Dodano: 2024-06-06 - Dostosowanie Oddziału Urologii i Urologii Onkologicznej do obowiązujących przepisów w budynku B na poziomie 3
Dodano: 2023-12-27 - Przebudowa budynku gminnego w celu utworzenia dwóch lokali mieszkalnych w miejscowości Swolszewice Małe
Dodano: 2023-10-18 - Przywróćmy blask VIII Liceum Ogólnokształcącemu im. Adama Asnyka – modernizacja budynku szkoły
Dodano: 2023-09-26 - Przebudowa archiwów wraz z instalacjami wewnętrznymi budynków w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42
Dodano: 2023-08-31 - Modernizacja Oddziału Chirurgii Naczyniowej i Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej na poz. 3 w budynku A
Dodano: 2023-08-09 - Adaptacja pomieszczeń Urząd Gminy
Dodano: 2023-05-25 - Wykonanie adaptacji pomieszczeń w budynku administracyjnym Ogrodu Botanicznego w Łodzi
Dodano: 2023-02-07 - Przebudowa pomieszczenia w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w miejscowości Słupia
Dodano: 2022-11-17